בוחרים לבחור: האירוע של מועצת התלמידים הארצית. צילום פרטי

בוחרים לבחור: האירוע של מועצת התלמידים הארצית

אמש (א') נערך לראשונה כנס בוחרים צעירים של מועצת התלמידים הארצית בתל אביב. בכנס נכחו מאות תלמידי כיתה י"ב מרחבי הארץ ושמעו פאנל עם ראשי המפלגות שמתמודדים לבחירות לכנסת. לפרטים

כ-700 בני נוער מכיתה י"ב מרחבי הארץ בחרו לפספס אתמול (א') את הלימודים והתכנסו בתל אביב לכנס בחירות מיוחד בו התראיינו חלק מראשי המפלגות שמתמודדים לבחירות לכנסת שיתקיימו בחודש אפריל. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בכנס השתתפו בין השאר: יולי אדלשטיין, יו"ר הכנסת מטעם הליכוד, אבי גבאי יו"ר מפלגת העבודה, איימן עודה יו"ר רשימת חד"ש-תע"ל, משה כחלון שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו, נפתלי בנט שר החינוך ויו"ר מפלגת הימין החדש, אורלי לוי-אבקסיס יו"ר מפלגת גשר והרב רפי פרץ-יו"ר מפלגת איחוד מפלגות הימין והבית היהודי.

בכנס התראיינו חלק מראשי המפלגות שמתמודדים לבחירות לכנסת
בכנס התראיינו חלק מראשי המפלגות שמתמודדים לבחירות לכנסת © צילום פרטי

במהלך הכנס מגוון ראשי המפלגות אמרו את הדעה שלהם בנוגע לבחירות הקרובות. המרואיין הראשון , יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין התייחס לבחירות ואמר כי השאלה הגדולה בבחירות היא שאלת אחוז החסימה-תוצאות הבחירות והממשלה הבאה יושפעו מהמלפגות שלא יעברו את אחוז החסימה ולא רק מהמפלגה הגדולה ביותר.

שר החינוך נפתלי בנט
שר החינוך נפתלי בנט © צילום פרטי

גם המרואיין השני,יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי הדגיש כי העניין בבחירות הוא לא רק זהות המפגה הגדולה ביותר- אלא גם חלוקת הגושים בין גוש הימין לשמאל. בין השאר התייחס גבאי גם להסדרי שלום ולתוכנית שמציע מפגלת העבודה.

בכנס קיבלו התלמידים הזדמנויות לשאול שאלות את ראשי המפלגות השונים
בכנס קיבלו התלמידים הזדמנויות לשאול שאלות את ראשי המפלגות השונים © צילום פרטי

בנוסף, בכנס קיבלו התלמידים הזדמנויות לשאול שאלות את ראשי המפלגות השונים. מבין שאר הנואמים, כל אחד התייחס לסוגיה אחרת ושונה. מרבית מהנואמים התייחסו ללגליזציה, יו"ר מפלגת גשר התייחסה למערכת הבריאות והשר משה כחלון התייחס להישגיו במשרד האוצר.

תגובות