שווה לנסות: חוויות שלא עולות לכם כסף. צילום: shutterstock

שווה לנסות: חוויות שלא עולות לכם כסף

רוצים לצבור חוויות חדשות? הכל נראה יקר או מסובך מדי? כולנו רוצים לבלות מדי פעם ולצבור חוויות מיוחדות שישארו איתנו לאורך זמן. במיוחד בשבילכם, אספנו חמישה דברים פשוטים ששווה לכם לנסות, פשוט כי הם נחמדים

הרבה פעמים אומרים לנו שאנחנו "חייבים לנסות" משהו: החל מקפיצת בנג'י ועד טיסה בכדור פורח. מה לעשות, שלא תמיד יש לנו את הכסף, את הרצון או את הזמן להשקיע בדברים האלה. אז אם בא לכם למחוק משהו מרשימת המשאלות שלכם בלי להסתבך, הרי לכם חמישה דברים ששווה לנסות מדי פעם

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

להישאר ערים כל הלילה כדי לראות את הזריחה

הרעיון הזה יביא לכם אינספור זכרונות קסומים בלי לשלם שקל אחד. מומלץ לבצע אותו כמובן בקמפינג בחוץ, כך שתראו את הזריחה מאירה את העולם סביבכם וצובעת את השמיים בורוד ובזהב, אבל אפשר גם לעשות זאת בבית ולצפות בזריחה מהחלון או מהמרפסת. הלילה הוא הזדמנות מצוינת לחוויות אחרות ואתם יכולים לבד לראות סרטים, לכתוב, לקרוא, לתכנן ולדמיין. עם חברים, אתם יכולים לנגן, לדבר, לחלוק סודות, לבשל, לשחק משחקים שונים ואפילו סתם להסתכל על הכוכבים. כמובן, חשוב לנוח טוב לפני ואחרי.

אין חוויה יותר קסומה מלצפות בזריחה לאחר שחיכיתם לה © צילום: gettyimages

לבלות יום לא מתוכנן

אנחנו כל כך רגילים למה שאנחנו אוהבים לעשות, שלפעמים אנחנו מפספסים אפשרויות אחרות ומרגשות. במשך יום שלם, אפשר גם עם חבר, נסו לעשות דברים שלא תיכננתם. מסעדה שלא ניסיתם? זה הזמן להכיר מנות חדשות! חנות ספרים שאף פעם לא שמתם לב אליה? תיכנסו ותעיינו! שכונה שאתם אף פעם לא מסתובבים בה? זה הזמן לשוטט בה בלי סיבה. אתם יכולים גם להיכנס לקולנוע ולבחור סרט באקראי בלי לדעת על מהו. העיקר – הכניסו קצת ספונטניות לבילוי.

אפשר גם להיכנס לקולנוע ולבחור סרט באקראי בלי לדעת על מהו © צילום: Fotolia

גדלו צמח

אנחנו רגילים לקנות הכל מוכן – ירקות, פירות, תבלינים ואפילו זרי פרחים. אז למה שלא תגדלו צמח בכוחות עצמכם? לכו לחנות פרחים ותשאלו האם יש להם רעים או פקעות בשבילכם. אם לא, אתם יכולים גם להנביט קטניות שונות ואפילו לשתול זרעים מירקות, פירות, פרחים ותבלינים . טיפול בצמח לא דורש השקעה גדולה מדי ויש לו תוצאות מספקות מאוד. תמיד כיף להתגאות ברקפות שגידלתם בעצמכם והשקיתם בהתמדה או לתבל את הפסטה בבזיליקום שאתם בעצמכם הצמחתם. ומי יודע? אולי גם תפתחו מזה תחביב של ממש.

תעשו מרתון של סדרה עם חברים

לכולנו יש סדרות אהובות, אבל אף פעם אין לנו באמת את הזמן להתעמק בהן כמו שצריך. אז לקראת עונת החופשות המתקרבת, קחו כמה ימים פנויים ותקדישו אותם למרתון עם חברים. במרתון תוכלו לדון על הסדרה כשכל הפרטים עדיין טריים לכם בראש, תוכלו להתרגש, לצחוק ולבכות ביחד ואפילו תוכלו להתכונן היטב לעונה החדשה אם אחת כזו אמורה להגיע. כמובן, מומלץ להכין נשנושים בסגנון הסדרה. כך שאם תצפו בבנות גילמור, כדאי שתצטיידו בהרבה קפה וג'אנק פוד ואם אתם דווקא מתכננים לראות שרלוק, זה הזמן להוציא את ספלי התה.

תוכלו להתרגש, לצחוק ולבכות ביחד עם חבריכם © shutterstock

תשכחו את הפלאפון בבית ליום

נכון, פלאפון הוא דבר שימושי ולא מומלץ להסתובב בלעדיו על בסיס יום יומי. אבל יום אחד בהחלט לא יהרוג אתכם. קחו יום אחד שבו הפלאפון נשאר בבית ותראו איך אתם מסתגלים למצב החדש. אולי יהיו קשיים בלי מוביט או וואצאפ, אבל בטוח גם תשימו לב לדברים חדשים, תהיו מרוכזים יותר ואולי גם תנהלו שיחות משמעותיות יותר. חשוב לזכור: זה לא סוף העולם, המון אנשים חיו מצוין גם לפני הפלאפון וקצת חופש מהמכשיר הנייד שלנו אף פעם לא מזיק.    

אולי גם תנהלו שיחות משמעותיות יותר © fotolia
תגובות