די לדקה ה-90: כך תסיימו את העבודות בתחילת החופש. צילום: sutterstock

די לדקה ה-90: כך תסיימו את העבודות בתחילת החופש

לא מזמן יצאנו לחופשת פסח, לה חיכינו זמן רב. אך יחד עם הזמן הפנוי והכיף שבדבר, יש לנו עבודות ושיעורי בית שקיבלנו להכין מבית הספר לחופשה. דבר זה מתסכל ומעצבן, ורובנו לא מבצעים אותם עד לרגע האחרון. אז במיוחד עבור אלו ששומרים את העבודה לדקה ה-90, כך תצליחו לסיים אותה לפני סוף החופש

העולם מתחלק לשני סוגי אנשים, תלמידים שרוצים לסיים את הכנת המטלות מבית הספר בהקדם האפשרי, ותלמידים שאומרים "יהיה בסדר" ומשאירים את ההכנה המטלות לדקה ה-90. בשני המקרים, בסופו של דבר - אנו בלית ברירה מוצאים את עצמנו לילה לפני מכינים את העבודות הרבות. לכן, אספנו לכם את הטיפים שיעזרו לכם לסיים את כל העבודות לפני סוף החופש.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

חלקו את העבודה לכמה ימים

העצה הכי פשוטה ויעילה, היא פריסת הכנת המטלות על פני כמה ימים. אם לומר את האמת, הדבר המרכזי שמונע מאיתנו להתחיל לבצע את המטלות שלנו, היא הסיבה כי יש לנו הרבה עבודה לעשות ואנחנו מתייאשים עוד לפני שהתחלנו. על ידי שימוש בשיטה זו, אתם תעשו חלק קטן מהעבודות בכל יום, דבר שיקח מעט זמן ויעזור לכם לסיים את העבודות לפני הרגע האחרון. כך תוכלו להתקדם בכל יום, ולסיים את העבודות בתחושה טובה.

חלקו את העבודה לכמה ימים
כל יום מספר שווה של תלמידים © fotolia

להזמין חברים

מה הדבר הכי כיף? לבלות עם חברים! נכון, הכנת עבודות עם חברים הוא לא בדיוק "בילוי", אך בזכות כך שאנו בחופש, יש לנו זמן רב שבו ניתן לנצל אותו למפגש עם חברים. אפשר לעשות עם יחד עם החברים את שיעורי הבית והעבודות, ועל הדרך להעביר את הזמן בצחוקים והנאה. בצורה זו אתם גם מסיימים את העבודות שלכם בדרך כיפית, וגם יכולים לאחר מכן לבלות עם החברים.

ביי לדחייה והיי לעבודה

מפאת הזמן הרב שיש לנו בחופשת הפסח, אנו נוטים לחשוב שזה בסדר לדחות את תחילת הכנת העבודות עוד קצת ועוד קצת, וכך זה נמשך עד סוף החופש. כדי להימנע ממצב זה, אתם צריכים להגדיר לעצמכם פרק זמן, אפילו שעה ביום מספיקה, שעה שבה אתם מתרכזים רק בהכנת עבודות ושיעורי בית שיש לכם. זה בסדר להחליט שיום אחד לא תבצעו את המטלות כלל, אך אם תשקיעו מעט זמן במהלך השבוע תוכלו לסיים את העבודות מוקדם ולא לדאוג לכך בימים האחרונים של החופש, תוכלו לצאת ולבלות עם חברים בראש שקט.

רק תחשבו על כמות הדברים שתוכלו לעשות אחרי שתסיימו עם העבודה
רק תחשבו על כמות הדברים שתוכלו לעשות אחרי שתסיימו עם העבודה © צילום: Fotolia

מכינים עבודות ונהנים

בזמן צפייה בסדרה האהובה עליכם בבית על הספה, אתם יכולים לתעל את הרביצה הזו לדבר טוב יותר. בזמן זה אתם יכולים לעבוד על המטלות שלכם ולסיים אותם. תכלס, מה עדיף? להשתעמם בזמן הכנת שיעורי הבית או להכין אותם בזמן שאתם רואים סדרה? אך שימו לב, הטיפ הזה לא מתאים לכולם. אם יש לכם יכולת לבצע שני דברים בו זמנית, זוהי דרך מצוינת עבורכם לסיים עם המטלות שלכם.

מוטיבציה, מוטיבציה ושוב- מוטיבציה!

במוקדם או במאוחר, כולנו יודעים שנצטרך לעשות את העבודות. לכן, הזמן שתשקיעו באחד הימים במהלך החופש יהיה שווה ערך לזמן שתשקיעו ביום האחרון. ככל שנגמור עם העבודות מוקדם יותר, כך נרגיש את החופש באמת. נוכל לבלות עם חברים, לראות סרטים בידיעה שסיימנו עם כל המחויבויות שלנו ואנחנו יכולים לעשות מה שנרצה.

 
 
תגובות