כבר לא משעמם: כך תנצלו נסיעות ארוכות. צילום: fotolia

כבר לא משעמם: כך תנצלו נסיעות ארוכות

אין כמו חופשים, במיוחד חופשים ארוכים כמו פסח, שיש לנו יותר אפשרויות לנסוע למקומות רחוקים יותר. אז במיוחד עבור מי שצריך לנסוע במשך שעות ארוכות, כך תצליחו להעביר את הנסיעה בצורה המהנה ביותר

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם יצאתם לטיול באוטו, באוטובוס או אפילו ברכבת. מצאתם מקום ראוי, התמקמתם כמו שאתם אוהבים ואז אתם מסתכלים על השעון, ומגלים שיש לכם ים זמן עד ההגעה ליעד. מבאס נכון? בעזרת הדרכים האלו, לא תצטרכו עוד לסבול ותעבירו נסיעות בצורה הטובה ביותר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

תשמעו שירים

אין כמו להסתכל הנוף, עם הפלייליסט האהוב עליכם ולדמיין שאתם במקום אקזוטי ורחוק. מעבר לעובדה שלשמוע שירים זה תמיד כיף, זהו פתרון מצוין לנסיעות הארוכות. אז לקראת נסיעה ארוכה, תכינו מראש פלייליסט ארוך עם השירים האהובים עליכם.

© fotolia

תדברו עם שאר האנשים בנסיעה

בין אם אתם נוסעים עם חברים, או עם בני משפחה, נסיעות ארוכות לפעמים יכולות להיות מייגעות ואפילו בלתי נסבלות.אז למה לא לנצל את ההזדמנות ולחזק קשרים? זה תמיד נחמד להתעניין ולדבר אחד עם השני, זה אף יכול לתרום נהדר לגיבוש המשפחתי או לגיבוש בין חברים.

תלמדו למבחן

במיוחד עבור אלו עם העומס הלימודי המטורף, זמן נסיעה יכול להיות זמן מצוין ללמוד למבחן, כי בימינו כל דבר כמעט אפשר לצלם בטלפון וכך גם חומר לימודי. אמנם, לא לכל המקצועות אפשר ללמוד דרך הטלפון, אבל מקצועות שבעיקר דורשים שינון של החומר ולא כתיבה שלו, הם מקצועות שמאוד קל ללמוד דרך הטלפון וכך אפשר לנצל את הזמן ביעילות, ולהשאיר את הזמן שבו אתם לא בנסיעה לדברים אחרים.

לפעמים לנצל את הדרך זה פתרון טוב
לפעמים לנצל את הדרך זה פתרון טוב © צילום: fotolia

תשחקו משחקי חברה

ביום יום, כמעט לא מוצאים הזדמנויות לשחק משחקי חברה וזו כבר סיבה מצוינת לשחק בהם בנסיעות. משחקים כמו: ארץ- עיר, שבע - בום, נחש - מי, כן- לא- שחור- לבן ועוד יכולים להיות הזדמנות מצוינת להעברת הזמן. תכלס? אין דבר יותר כיף מלצח את כולם במשחקים האלו נכון?

 

תגובות