חייבים ללכת: הבילויים שאתם חייבים לעשות עם חברים. צילום: fotolia

חייבים ללכת: הבילויים שאתם חייבים לעשות עם חברים

אין כמו זמן איכות עם חברים, הבעיה היחידה היא שלא מעט פעמים, אנו מוצאים את עצמנו חוזרים על אותם הבילויים עם החברים. אז במיוחד עבור כל מי שמחפש גיוון, הכנו לכם רשימה של בילויים חדשים שאתם חייבים לנסות

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם נפגשים עם החברים הטובים, ושמים לב שהבילויים שלכם אינם משתנים, למעשה אפשר להגיד שהם אפילו חוזרים על עצמם, מבאס נכון? אז זה לא צריך לבאס יותר, כי מעכשיו תוכלו לגוון הרבה יותר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אסקייפ רום

אם אתם אוהבים חידות, אסקייפ רום הוא בול בשבילכם. אסקייפ רום או בעברית חדר בריחה, הוא מקום שבו מתנהלת עלילה לא פתורה, מי שצריכים לפתור אותה הם אתם. אסקייפ רום נמצאים ברחבי הארץ ובכל מקום ישנה עלילה שונה. אם נודה באמת, זה תמיד היה החלום שלנו להציל את המצב יחד עם החברי.

הגיע הזמן לפתור את התעלומה
הגיע הזמן לפתור את התעלומה © צילום: Shutterstock

פארק טרמפולינות

חשבתם פעם ללכת למקום שתוכלו להוציא אנרגיות? אם כן, אז מצאנו עבורכם מקום! פארק טרמפולינות, הוא חלל ענק מפוזר בטרמפולינות ובנוסף אליהם, יש במקום מכשולים שונים שיעסיקו אתכם ואת החברים שלכם. אם תשאלו אותנו, אין דבר יותר כיף מאשר להוציא אנרגיות עם החברים.

פליי בוקס

אי פעם תהיתם איך זה מרגיש לעוף? כעת תוכלו לדעת, פליי בוקס היא מנהרת רוח סגורה, שבה תוכלו לעוף ולחוות את תחושת המעוף. בגלל שבמנהרה לא תוכלו לשמוע רעש מלבד הרוח, תצטרכו לעבור קורס במקום על מנת שחווית התעופה תהיה הטובה ביותר, מלבד העובדה שזו אחלה חוויה, אנו בטוחים שתמיד חלמתם לעוף כמו גיבורי על יחד עם החברים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Flybox (@flybox.co.il) on

טיפוס

אם אתם חובבי אקסטרים, מרכזי הטיפוס נועדו עבורכם. במרכזי הטיפוס תוכלו למצוא מתקנים שונים לטיפוס כאשר רותמים אתכם לחבל על מנת שלא תיפלו. מלבד העובדה שחווית הטיפוס ממש כיפית, זה שינוי אויירה מצויין וחוויה בלתי נשכחת יחד עם החברים.

לונה פארק

אם אתם אוהבים לבלות בדרך הישנה, התשובה ברורה מראש, הלונה פארק. תוכלו למצוא שם מספר מתקנים מפחידים, ומפחידים פחות. לכל מתקן יש תפקיד שונה, יש את רכבת ההרים הידועה לכולנו וניתן למצוא במקום עוד מתקנים דומים. אתם והחברים שלכם לא תצטערו לרגע. 

תגובות