קרוב יותר למושלם: ההרגלים שכולנו צריכים לאמץ. צילום: fotolia

קרוב יותר למושלם: ההרגלים שכולנו צריכים לאמץ

ההרגלים שלנו מעידים על סוג האנשים שאנחנו, המטרות שאנו שואפים אליהם בחיים ובקיצור, מעידים עלינו. לכן, אם אתם רוצים להיות אנשים טובים יותר, הגיע הזמן לאמץ הרגלים נוספים שיעזרו לכם להגשים מטרה זו

אין אחד מושלם בעולם שלנו, בכולנו יש "פגמים". בין אם זה מתבטא כלפי משפחה, חברים או מורים. נכון, אף אחד לא יכול להיות מושלם. אך בשביל להיות טוב יותר, ואפילו כדי להתקרב לכך במעט, אספנו לכם את הטיפים שישפרו את ההתנהלות שלכם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הסוד למצב רוח טוב

השגרה שלנו, היא דבר חשוב ומשפיע על ההתנהגות והבריאות שלנו. לכן, כדי לשפר את סדר היום שלנו, רצוי להוסיף אליו כמה דברים. קודם כל, לעסוק בפעילות ספורטיבית פעמיים - שלוש בשבוע, כך גם תשפרו את בריאותיכם ואת מצב הרוח שלכם. בנוסף, שינה נכונה, כלומר לישון כמו שצריך בשעות קבועות, גורמת לנו להיות פחות עייפים במהלך היום מה שתורם למצב רוחנו.

הכל מתחיל בגישה
הכל מתחיל בגישה © Fotolia

קץ לדחיינות

מכירים את זה שאתם אומרים לעצמכם, "אני אעשה את העבודה הזו מחר", "אני אסדר את החדר שלי עוד כמה דקות"? תופעה שכיחה זו, פוגעת בנו, מעיקה עלינו ויוצרת בעיה בה אנו חייבים לעשות את המטלה ברגע האחרון, או שוכחים לעשות אותה בכלל. הרגל זה ניתן לשנות בקלות! בכל פעם שיש לנו מטלה לבצע, פשוט נעשה אותה באותו הרגע, בלי לדחות ובלי תירוצים, בסוף כל זה יבוא לטובתנו.

חייכו

מישהו פעם אמר "חיוך הוא הקו העקום היחיד שיכול ליישר כל דבר בחיים", ואנחנו לגמרי מסכימים איתו. הפעולה הפשוטה והקלה הזו, תגרום לאנשים סביבכם להתנהג כלפיכם בצורה נחמדה יותר. חשבו על כך לרגע, כשמורה נכנס לכיתה בחיוך, השיעור מתנהל ברוגע וכיף, אך כשמורה נכנס לכיתה עצבני, השיעור משעמם יותר ולא נעים. לכן, מה שאתם משדרים משפיע על אחרים, ותכלס, גם על עצמנו ומצב רוחנו.

קו עקום שמיישר הכל
קו עקום שמיישר הכל © Fotolia

לנקות את החדר

נמאס לכם לחיות בחדר מבולגן? שונאים לסדר אותו? זה לא חייב להישאר כך. אם תנהגו בגישה בה כל יום אתם מקדישים 5 דקות לסידור החדר, בתוך כמה ימים הוא יהיה נקי ומסודר. לאחר מכן, מה שאתם צריכים לעשות זה רק להחזיר למקום את הדברים שאתם השתמשתם בהם באותו היום. כך, לא יווצר בלגן גדול. הידעתם? לחיות בחדר מסודר ונקי, נותן לנו הרגשה טובה ויותר מוטיבציה להצליח.

Family time

מרבית בני הנוער בגילנו עסוקים בלימודים, עבודה, חוגים אשר ממלאים את הזמן. בצורה זו ישנה שגרה חוזרת ועמוסה כמעט בלי זמן לדבר נוסף. אך אם תפנו לכם רבע שעה ביום, (גם אם זה יהיה על חשבון זמן צפייה בסדרה שהתחלתם לראות), שבזמן הזה אתם מתקשרים לסבא וסבתא לשאול מה שלומם, מתעניינים בהם או אפילו לשחק טאקי עם האחים שלכם. תראו איך אתם מחזקים את הקשרים עם משפחתכם, והאווירה בבית תהיה נעימה יותר עם פחות ריבים.

 

תגובות