יותר מסתם סיסמא: הסיסמאות שכולנו צריכים שינחו אותנו. צילום: fotolia

יותר מסתם סיסמא: הסיסמאות שכולנו צריכים שינחו אותנו

לא פעם ולא פעמיים, יוצא לנו להתקל במגוון רחב של סיסמאות במהלך חיינו. רוב הפעמים, לא יוצא לנו להתעמק ולהקשיב להן. להפתעתנו, לסיסמאות יש דווקא משמעות טובה, שיכולה לעזור לנו במגוון תחומים בחיים

בחיי היום יום, יוצא לנו להתקל באין ספור סיסמאות; כאלו שנועדו לתת לנו מוטיבציה לפעול, כאלו שנועדו כדי לשפר את החיים שלנו ואפילו, כאלה שנועד על מנת לתת לנו טיפ חשוב ומשמעותי לחיינו. אז במיוחד עבור מי שהתבלבל או לא ידע, אספנו עבורכם את הסיסמאות שכולנו צריכים לאמץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כשהחיים נותנים לך לימונים תעשה מהם לימונדה

אז בחרנו להתחיל אולי עם המשפט הכי חרוש, ולא, אף אחד לא באמת התכוון שתפתחו דוכן לימונדה, (למרות שאם יש לכם עץ לימודים ליד הבית לדעתנו זה רעיון לא רע בכלל). מה שהמשפט הזה מנסה להעביר, הוא שהרבה פעמים ללא מעט אנשים יש כשרון לא מנוצל ואמצעים נוספים שנותנים לו יתרון, ומסיבה לא ברורה האדם לא מנצל את זה. במילים אחרות, המשפט הזה אומר שהגיע הזמן להתחיל לפעול, ולהגיע להישגים שלכם.

נערה,חושבת,כותבת,
 © Fotolia

"מהר יותר, חזק יותר, גבוה יותר"

אם המשפט הזה נשמע לכם מוכר, כנראה שפשוט צפיתם באולימפיאדה האחרונה. המשפט הזה, שמייחד כל כך את האולימפיאדה בא למעשה לתת מוטיבציה לספורטאים, על מנת שגיעו לתוצאה הטובה ביותר שלהם, ולא יעצרו  עד הרגע האחרון. אם תשאלו אותנו, לדעתנו אפשר לקחת את זה למקום נוסף ולא רק לתחום הספורט, הרי גם בתחומים שונים בחיים צריך לעמוד במטרה שלנו לא לעצור עד הרגע האחרון, לא?

חיה כאילו זה יומך האחרון

נכון, אמנם זה יותר מוטו מאשר סיסמא, אבל גם המשפט הזה לא פחות חשוב. מכירים את השאלה " מה הייתם עושים אילו זה היה יומכם האחרון?", רובנו היינו חושבים ועונים על משהו, שלפי דעתנו זה אחד הדברים הכי מהנים בעולם. אז המשפט הזה בא להגיד, שנכון, יש את השגרה שהיא טובה ואף מהנה, אבל חשוב לזכור שלפעמים זה בסדר לעשות קצת יותר כיף בחיים.

© Fotolia

כשאתה משנה את האופן בו אתה מסתכל על דברים, הדברים שאתה מסתכל עליהם משתנים

הכוונה של המשפט הזה היא די ברורה וישירה, דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: מישהו מגיע למקום חדש, אך במקום להגיע בגישה חיובית הוא מגיע בגישה שלילית, איך לדעתכם תלך לו ההסתגלות במקום החדש? פחות טובה נכון? לעומת זאת, אם הוא יגיע בגישה חיובית, פתאום הוא יגלה שהוא מתחבר עם זה שיושב לידו, שהנערה הזאת נחמדה ויהיה לו הרבה יותר קל. במילים אחרות, המשפט הזה אומר שבסופו של דבר הכל תלוי בגישה.

תגובות