בת 15: "קשה לי לקבל את זה שאנחנו לא ידידים". צילום: fotolia

בת 15: "קשה לי לקבל את זה שאנחנו לא ידידים"

בגיל ההתבגרות, אנו מייצרים הרבה קשרים חדשים, חלקם נהפכים לחברות אמיתית וחלקם, זמניים בלבד. מה ניתן לעשות כאשר חברויות נהרסות, ואנו רוצים להמשיך אותן?

לא מעט קשרים של אנשים, מתפרשים גם בצורה רומנטית, למרות ששני הצדדים בסופו של דבר מבינים שזה לא  נועד לקרות. לאחר שזה קורה, לא מעט פעמים השאלה העיקרית היא - האם ניתן לחזור לפעם? מחשבות אלו, העסיקו נערה בת 15 שפנתה לגולשי "Ask People" לעזרה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הנערה מספרת, כי בהתחלה הם היו ידידים ממש טובים, חשבו שאולי זה מפתח לכיוון רומנטי, אבל היא פחדה שזה יהרס. "אז היה לי ידיד והיינו הידידים הכי טובים, לאט לאט התפתח וניהיה ביננו משהו. כל כך לא רציתי להרוס את הקשר שלנו ופחדתי נורא ,הקשר ביננו הסתיים והבנו שאנחנו מתאימים רק בתור ידידים הכי טובים ולא מעבר". לאחר מכן, הנערה מוסיפה כי נערה אחרת, תפסה לה את המקום ולמעשה "החליפה אותה", הסיטואציה מאוד קשה לה, "הוא כבר מצא מישהי חדשה שתפסה את המקום שהייתי לפני, וכרגע אני רק ידידה טובה שלו. קשה לי לקבל את זה שאנחנו לא הידידים הכי טובים יותר, אני באמת פתוחה איתו ומכירה אותו והוא אותי וזה מעציב אותי שזה נהרס ככה".

"מעציב אותי שזה נהרס ככה" © צילום מסך

לאחר זמן קצר, הגולשים נחלצו לעזרתה וכתבו: "קרה לי משהו דומה, אולי הוא לא מרגיש בנוח אחרי שנהיה ביניכם משהו והוא פשוט התרחק.. תנסי לדבר איתו הכי באדישות, עד שאולי הקשר שלכם יתחזק יותר. אל תפגעי מזה יותר מידי (מניסיון) ואם הוא לא מתייחס פשוט תמשיכי הלאה.. ותנסי מידי פעם לדבר איתו".

אנחנו מזכירים לכם, כי לא כל הקשרים מחזיקים לנצח. יש קשרים שבאמת שווה להלחם עליהם ואם זה המצב, נסו לדבר עם החבר ולראות מה קרה, והאם אתם יכולים לפתור את העניינים ביניכם.

תגובות