קרוב יותר למושלם: הדברים שהיינו רוצים לשפר בעצמנו. צילום: Fotolia

קרוב יותר למושלם: הדברים שהיינו רוצים לשפר בעצמנו

אם תעצרו לרגע ותחשבו, מה אני לא אוהב בעצמי? אנו בטוחים שתמצאו לא מעט דברים. כל אחד מאיתנו שואף להשתפר, ובינינו – אתם לגמרי מסוגלים לזה! בין אם אתם חולמים להיות בעלי ביטחון עצמי גבוה או בעלי דעה משלכם בנושאים מסוימים, אספנו לכם את המצבים שקורים לכולנו, והיינו רוצים להשתפר בהם

אין אדם מושלם ואם תשאלו אותנו, גם אין אדם שמרגיש שהוא מושלם. בחברה שלנו כיום, קיימים לא מעט מודלים שמציגים את האדם ה"מושלם". רבים מאיתנו מנסים לחקות אותם, למרות שהמודלים כמעט אינם מציאותיים. דבר זה גורם לרובנו לדיכאון, ולפעמים גם לרצון עז לשנות את האישיות שלנו. אז מה הם הדברים העיקריים שאנו רוצים לשנות? 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

חוסר בטחון עצמי

אנחנו נתקלים במצבים רבים בחיים, שאנחנו עומדים מול הכיתה, המשפחה או בפני אנשים שאנו רוצים להוכיח להם מי אנחנו. המעמד ללא ספק גורם לנו לפעמים לאי נוחות. אז נכון, חלקנו יודעים להתבטא בצורה טובה ולא חוששים לטעות, אך לא תמיד. לכן, איך מתמודדים עם הבעיה? צעד צעד. הדבר הראשון שצריך הוא רק להאמין בעצמכם, להיות רגועים והשאר כבר יקרה מעצמו!

כולנו חסרי ביטחון לפעמים
כולנו חסרי ביטחון לפעמים © צילום: Fotolia

אכפתיות ועזרה לזולת

לרוב אנחנו מנסים לעזור לזולת בצורה הטובה ביותר. אך לפעמים, אנחנו לא עוצרים לעזור לגברת שצריכה עזרה בלחצות את הכביש או שלאדון שהיה צריך את האוטובוס שעבר בדיוק לידנו. כולנו יכולים לתת מעצמנו ומאמינים שהחברה סביבנו מסוגלת ליותר. אם תשתדלו לפקוח עיניים ולראות מה קורה בסביבתכם כדי לראות האם מישהו זקוק לעזרה, עשיתם את החסד שלכם וזה מבורך!

לקום בזמן בבוקר

אחת הבעיות המתסכלות שקורות לנו על בסיסי יום יומי, היא חוסר היכולת להתעורר בבוקר בזמן לבית הספר או לעבודה. משפט שרבים מאיתנו אומרים לעצמנו "היום אני אלך לישון מוקדם!" לא תמיד מתממש. כדי לפתור בעיה זו, כדאי לכם לשים שעון מעורר, או לחילופין לארגן את הזמן שלכם בצורה כזו שהערב שלכם יהיה פנוי ללא משימות, ותוכלו באמת ללכת לישון מוקדם.

לא מצליחים להתעורר בזמן
לא מצליחים להתעורר בזמן © צילום: fotolia

עמידה בלוח זמנים

מעבר לכך שרובנו לא מתעוררים בזמן, אנחנו כל פעם מחדש לא עומדים בעומס לוח הזמנים הצפוף שלנו. בין אם זה קורה באיחור סיום עבודות הגשה, התארגנות לפני יציאה מהבית, או בכל דבר אחר אליו אנו מתחייבים. כדי להימנע מכל האיחורים, כדאי לכם להכניס ליומן שלכם את המשימות ואת לוח הזמנים שלכם (אפילו בטלפון שלכם). כך תחלקו את הזמן שלכם בצורה טובה ולא תשכחו דבר!

תגובות