בלי ללכת לאיבוד: כך תתמצאו במקומות בצורה טובה יותר. צילום: fotolia

בלי ללכת לאיבוד: כך תתמצאו במקומות בצורה טובה יותר

ללכת לאיבוד זו לא חוויה נעימה במיוחד, כל אדם אשר חווה זאת על בשרו יעיד. לכן, אנו אספנו לכל ה"מעופפים" שביניכם (וגם כאלו שפחות), את הטיפים שיעזרו לכם להתמצא במקומות ולא ללכת לאיבוד!

קרה לכם פעם שהגעתם למקום לא מוכר, רחוק ממקום מגוריכם ולא ידעתם להתמצא בו? סביר להניח שהתשובה חיובית. אז לכל אלה, שכבר מכירים את התחושה הלא נעימה הזו, ולכל אלה שחוששים שזה יקרה להם, הכתבה הבאה מיועדת במיוחד בשבילכם!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

Moovit וגוגל מפות

למי מכם שיש את היישומון "moovit" בוודאי מכיר את יתרונותיה במציאת קווי אוטובוס בעת הצורך. לאלו שלא מכירים, אנחנו לגמרי ממליצים להתקין את היישומון! הוא יעיל וקל לתפעול, בדומה לגוגל מפות, ומוצא דרכי הגעה לכל מקום שתרצו. בנוסף, האפליקציות הללו מסבירות ומנווטות בצורה ברורה אל היעד אליו אתם רוצים להגיע.

האפליקציות גוגל מפות ו
האפליקציות גוגל מפות ו"moovit" יעזרו לכם להתמצא במקומות © צילום: GettyImages

סימני דרך

נסו לברר האם קיים מבנה מרכזי גדול או מוכר, ליד אותו מקום אליו אתם צריכים ללכת. למשל כמו קניונים או בתי קולנוע. במידה שקיים מקום כזה, היעזרו בו כדי להתוות את דרככם בצורה טובה ומדויקת אל היעד.

תיעזרו בסביבה ותשאלו אנשים

אתם נמצאים במקום לא מוכר, ולא יודעים לאיפה אתם צריכים לפנות כדי להגיע ליעדכם? נגמרה לכם הסוללה בטלפון? אל דאגה! דרך חלופית שתמיד עובדת מצוין זה לשאול אנשים. כי מה יותר עוזר מאדם המכיר את האזור ויכול לענות על שאלותיכם במדויק? זוהי הדרך הישנה והטובה שעובדת תמיד!

fotolia
לשאול אנשים זוהי דרך מצוינת להבין איך להגיע למקומות © fotolia

מפה

הכלי הזה אולי נשמע לכם כמו משהו מאוד ישן ולא שימושי, אך תתפלאו, עד להמצאת ה"waze" לפני כמה שנים בודדות, כל מי שרצה להגיע למקום לא מוכר נעזר במפות. מפות יכולות לעזור לכם להתמצא במקומות בצורה טובה. כיום אתם יכולים להיעזר בשלטים המכילים המכילים מפות ברחובות ראשיים בערים מסוימות, וכן גם בפארקים גדולים (כמו גן חיות למשל). היתרון הוא שהמפות מציינות תמיד את מיקומכם המדויק ואת מיקומם של שאר המקומות באזור ביחס אליכם.

תכנון מראש

בפעם הבאה שאתם הולכים למקום לא מוכר, נסו לברר פרטים על המקום, ועל הדרך הקצרה ביותר שבה תוכלו להגיע אליו. לאחר מכן, נסו לבנות מסלול בראשכם או בשרטוט על דף, והחליטו על המסלול בו תרצו ללכת. בנוסף, תוכלו לקחת בחשבון גם התחבורה הציבורית באזור שיכולה לעזור לכם להגיע ליעד.

 
תגובות