זו השיטה: כך תצליחו לחשוב על רעיונות יצירתיים. צילום: fotolia

זו השיטה: כך תצליחו לחשוב על רעיונות יצירתיים

לחשוב על רעיון יצירתי בעצמנו - זו משימהלא קלה בכלל. אז במיוחד בשבילכם, מצאנו את השיטה שבעזרתה תמצאו בקלות רעיון יצירתי

יצירתיות הוא תחום שכולנו רודפים אחריו, לצערנו - לא כולם נולדו עם היכולת להיות יצירתיים וליצור דברים יצירתיים בקלות. אך עם זאת, זה לא עניין של כשרון בלבד - בעזרת הדרכים הבאות תוכלו להצליח במשימה בקלות יותר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הגאונות היא בפשטות

אז כן, אנו נוהגים לחשוב שבכדי למצוא דבר אחד יוצא מן הכלל שיהיה התוצאה הטובה ביותר, צריך לחשוב על משהו גאוני ומוגזם. תנו לנו להפתיע אתכם, זה ממש לא ככה. יצא לכם אי פעם להשתמש בסרגל? אתם חושבים שהייתם מצליחים לצייר קו ישר בלעדיו? אולי כן, אך לא מדוייק כמו סרגל. סרגל הוא סך הכל חתיכת פלסטיק בצורת מלבן שבלעדיו, כנראה שהיה לנו הרבה יותר קשה לצייר טבלאות. לכל אדם בעולם יש סרגל, שזה למעשה ההמצאה הכי פשוטה שאפשר היה להמציא, גאוני לא?

© Fotolia

חשיבה מחוץ לקופסא

אנו נוהגים לחשוב שמה שיש, זה מה שבהכרח קיים. הדרכים שאנו נוהגים על פי הן, הן בהכרח הדרכים הכי טובות. אבל לא, זה שעדיין לא מצאנו את הדרך השונה, לא אומר שהדרכים שנהגנו על פיהן עד היום הן הכי טובות נכון? תמצאו את הנסתר מהעין, הדבר הבא שיכול לשמש אותנו בצורה טובה יותר - גם אם זה נוגד את הנורמה. יכול להיות שבקופסא עצמה יש לימונים, אבל מחוץ לקופסא יכול להיות שמחכה לנו לימונדה.

קחו מקור השראה

כל רעיון יצירתי, צריך השראה טובה. בין אם זו בעיה מסויימת שאנו רוצים לפתור, או בין אם זה מקום מסויים שנותן לנו השראה אין סופית. מקור השראה הוא הבסיס של היצירתיות, שבו עם עצמכם, תמצאו אחד כזה - לאחר שמצאתם תפרקו אותו לגורמים. זה יכול להיות נתונים או אפילו גורמים שיש בתוכו. בסופו של דבר, תאמינו לנו - אתם כבר תמצאו את הרעיון שלכם.

=
= © צילום: Shutterstock

דיבורים

מכירים את המשפט דיבורים מובילים למעשים? כן, אז אליו בדיוק אנו מתכוונים. תדברו על הדבר שאתם רוצים לעשות, מה הבעיות או המעצור שלכם ובין שיחה לשיחה, כאשר הפרטנר שלכם מביע את דעתו, אתם תמצאו משפט או אפילו כמה משפטים שינחו אתכם. זה יכול להגיע בבום, או אפילו בהדרגתיות, כאשר אנו משתפים את מחשבותינו ומקבלים נוספות, הדברים ברורים יותר.

תגובות