דרוש תכנון: הדברים שאתם חייבים לעשות בחופשת הקיץ. צילום: fotolia

דרוש תכנון: הדברים שאתם חייבים לעשות בחופשת הקיץ

החופש הגדול עוד מעט מתחיל, ואיתו חודשיים מלאים בזמן פנוי שצריך לנצל. כדי שנעבור אותו בצורה יותר כיפית ומיוחדת, מומלץ לתכנן תכניות שימלאו לנו אותו. במיוחד בשביל אלו שלא סגורים על עצמם, מצאנו לכם את תכניות הקיץ המדהימות ביותר

אין כמו חופשת הקיץ; שמש, ים, בריכה, זמן איכות עם החברים והמשפחה ועוד שלל פעילויות נוספות. אבל על מנת שהימים לא יחזרו על עצמם, כדאי למצוא פעילויות קצת שונות כדי שנעביר את החופש הגדול בכיף ובמקוריות. חלק מהפעילויות, דורשות תכנון מיוחד כבר מעכשיו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

קמפינג

כן, קמפינג. אולי זו לא החוויה בעלת התנאים הגבוהים ביותר, אך אין ספק שקמפינג יכול לספק לכם כמה מהרגעים הכי טובים שיש. לקמפינג תוכלו לצאת עם המשפחה הקרובה או אפילו, עם קבוצת חברים. על מנת שתעשו את זה, קודם כל תצטרכו למצוא מקום שיאפשר לכם ללון בו, לאחר מכן רשימת קניות ופעילויות על מנת שתוכלו לשרוד את הערב. אנו מזכירים לכם שעם כל הכיף, צריך לנקוט אמצעי זהירות ולא להשאיר אחריכם פסולת.

רק אתם, חברים והטבע © צילום: Shutterstock

מדריכים בקייטנה

אז אולי קייטנות זה כבר פחות לגיל שלנו, אבל אין זה אומר שלא נוכל להנות בתור מדריכים באחת כזו. חפשו במקומות הקרובים לביתכם כמו צהרונים או חוגים, קייטנות פעילות השנה, הציעו להם את שירותכם ואנו בטוחים שאחת תשמח לקבל אתכם (במידה ואתם בגיל המתאים). עם כל הכיף שיש בקייטנה, שימו לב שאתם מדריכים - ונדרשת לזה אחריות גדולה.

מסיבת בריכה

אחד הדברים הנחמדים ביותר בחופשת הקיץ, זו העובדה שיש שמש חמה ואפשר לנצל אותה למסיבת בריכה! אז תתארגנו קבוצת חברים, תארגנו את המיקום שיאפשר לכם לקיים את המסיבה ותתחילו להזמין כמה שיותר אנשים, בסוף תחלקו את הסכום בין כולם, תשימו מוזיקה, אל תשכחו להצטייד בקרם הגנה ולשתות המון מים וקדימה, תתחילו במסיבה!

© צילום: fotolia

קורס קיץ

בזמן הלימודים אנו מרבים ללמוד ולחרוש, כך שאין לנו זמן ללמוד דברים חדשים, שבאמת מעניינים אותנו. למזלנו, בחופשת הקיץ, לא מעט אנשי מקצוע ומורי אוניברסיטה פותחים קורס קיץ לתלמידים (לפעמים אפילו במכללות ואוניברסיטאות). אז תחשבו עם עצמכם מה באמת מעניין אתכם, ולכו על זה.

תחביב חדש

אומרים שעל מנת להצטיין במשהו, צריך להשקיע בו 10,000 שעות. אז איזה זמן יותר מתאים להשקעת זמן מאשר החופש הגדול? בחופש יש לנו המון זמן פנוי, ובו אפשר להתחיל ולחשוב על לעסוק בדברים חדשים, ומי יודע? אולי תמצאו את התחום שתעסקו בו כל ימי חייכם.

 

תגובות