אסטרואיד על כדור הארץ ב-9.9.19 - יון תומרקין עם הטיפים לשרוד. צילום: gettyimges.IL וצילום פרטי

אסטרואיד על כדור הארץ ב-9.9.19 - יון תומרקין עם הטיפים לשרוד

כאילו אין מחר; בצירוף מקרים מיוחד ועשור בדיוק אחרי התאריך המיוחל בעלילת הסדרה "האי", ברחבי העולם פורסמה הודעה ולפיה קיים סיכוי קלוש שאסטרואיד ינחת בכדור הארץ ב-9.9.19. פנינו אל דילן (יון תומרקין) כדי לקבל כמה טיפים. צפו

השבוע פורסמה ידיעה מפתיעה במיוחד ברחבי העולם ולפיה קיים סיכוי קטנטן שאסטרואיד באורך 40 מטר עלול לפגוע בכדור הארץ, כך לפי הודעה ששיחררה סוכנות החלל האירופית. על פי הערכות, הסיכוי שהאסטרואיד - המכונה 2006 QV89 - יפגע בכדור הארץ הוא 1 ל-7,299. כלומר סיכוי קלוש מאוד.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

עם זאת, בסוכנות החלל האירופית ובסוכנות החלל האמריקנית עוקבים אחר האסטרואיד ואחר כ-850 אסטרואידים נוספים שעלולים לסכן את כוכב הלכת שלנו. מה שיותר מיוחד במקרה הזה הוא התאריך בו האסטרואיד צפוי לפגוע בכדור הארץ, במידה ויפול. מדובר ב-9 לספטמבר 2019. כלומר - ה-9.9.19.

אסטרואיד
אסטרואיד © gettyimges.ILHandout

אם התשיעי לתשיעי בשילוב של אסטרואיד נשמע לכם מוכר - כנראה שגדלתם טוב. מדובר בתאריך בו אסטרואיד השמיד את כדור הארץ בעלילתה של סדרת הנוער המצליחה והנוסטלגית "האי". שם התאריך היה ה-09.09.09 - ובזמנו היה זה דילן/טומי (יון תומרקין) שהשמיד אותו על ידי נסיעות בזמן ויצירת טיל מחסל (ובכך ניצל כדור הארץ).

קאסט הסדרה
קאסט הסדרה © דביר כחלון

כעת, עשור אחרי התאריך המיועד - העולם ניצב בפני סכנה נוספת (וקלושה) ולכן, חזרנו אל המושיע שלנו כדי לקבל ממנו כמה טיפים בלעדיים כדי לשרוד את האסטרואיד החדש שנוחת בצירוף מקרים הזוי עשור אחרי והפעם - בגרסת המציאות!

 

גיורא חמיצר מסר בתגובה: "מקווה שיון תומרקין פנוי בשבוע הזה"

תגובות