מבלי לומר מילה: כך תדעו איך אנשים מרגישים במהלך שיחה. צילום: fotolia

מבלי לומר מילה: כך תדעו איך אנשים מרגישים במהלך שיחה

רק מהמבט אפשר להשיג הרבה מידע על האדם הניצב מולנו. החל מהעמידה שלו, הבעות הפנים שלו ועד הדיבור שלו. לכן, אספנו לכם את המצבים שקורים לכולנו, וכדאי לכם לדעת כדי לקרוא את האנשים סביבכם!

כולנו יודעים לזהות את הבעות הפנים המוכרות אצל אנשים. כשמישהו עצוב, שמח או עצבני, אנחנו מצליחים להבין זאת, עוד לפני שהוציא מילה מהפה. אנו יכולים לשפר יכולת זו אפילו עוד יותר, את התפיסה המופלאה שלנו לשפת הגוף של אחרים. לכן, לכל אלו שרוצים לדעת מעט יותר, על האדם איתו הם משוחחים רק מתנועותיו, הכתבה הבאה מיועדת בשבילכם!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בהייה ממושכת בעיניים

כשאדם מספר לכם משהו, ובו זמנית מסתכל ישירות לעיניכם מעבר ל-8 שניות, לרוב הוא משקר. אדם שמשקר, לעיתים עושה זאת באופן מכוון, ולעיתים באופן בלתי רצוני. אך הסיבה לכך היא, שאנשים חושבים שאם יסיתו את מבטם, בזמן שהם מספרים את השקר, הם יחשפו אותו. לכן, אם אתם שמים לב בזמן שיחה, עם אדם שמסתכל לעיניכם זמן רב, סיכוי גבוה כי הוא משקר לכם!

שימו לב על הצורה בה האדם מביט אליכם
שימו לב על הצורה בה האדם מביט אליכם © Fotolia

הכל מתחיל ונגמר בעיניים

המבט שלכם, הוא הדבר הבולט ביותר בזמן פגישה עם אחרים. יותר מזאת, אנו יכולים לספר לכם כי להשפיל את העיניים משמעו שהאדם חסר ביטחון, חרד או מזלזל בכם. אנו מציעים לכם, כדי להימנע מיצירת תחושות כאלו לצד השני, תיצרו קשר עין. בצורה כזו, תוכלו לתת לצד השני תחושה שאתם בעלי ביטחון עצמי וכנים יותר!

ידיים משולבות

הצלחתם לנחש מה משמעותן? תופתעו לדעת כי ידיים משולבות, אינן מראות חוסר התעניינות, כמו שרבים חושבים. אלא, עצם המעשה מראה על התנגדות וביקורת שלילת על הנושא שמדברים עליו. זוהי מעיין תגובת התגוננות, המעידה על הרצון לשים קו שיחצוץ בינכם לבין האדם השני, ומעיד על חסימה רגשית ופיזית.

בחנו את הצורה בה הם מתנהגים
בחנו את הצורה בה הם מתנהגים © Fotolia

הקו העקום שמיישר כל דבר בחיים

אם עדיין לא הבנתם, אנחנו כמובן מדברים על חיוך! חיוך זוהי תנועה, שגורמת לתקשורת בינכם לבין אחרים להיות זורמת ונעימה. על פי מחקרים שנערכו, החיוך גם גורם ליצירת אמון כמעט מידי בין אנשים חדשים. החיוך מעביר את המסר כי אנו שמחים או מרוצים. לכן, אם יש לכם תוכניות להתקרב לאנשים חדשים, אל תהססו לחייך!

נשיכת השפה התחתונה

רבים מאיתנו נתקלו בחיינו בלא מעט באנשים לחוצים, ואם שמתם לב, התנועה השכיחה ביותר שאנשים רבים עושים במצב זה, הוא לנשוך את השפה תחתונה. בנוסף, אם אתם במהלך שיחה רואים כי האדם מולכם נושך את השפה התחתונה, הדבר מעיד כי הוא לחוץ מהנושא וחושש לדבר עליו.

תגובות