לא ייאמן: נערה ניגשה לבגרות כחצי שעה לאחר שילדה.

לא ייאמן: נערה ניגשה לבגרות כחצי שעה לאחר שילדה

זה לא סוד שעונת הבגרויות, זו תקופה אינה פשוטה שכולנו מתכוננים אליה כזמן רב. כל בגרות בפני עצמה, מסובכת ודורשת ריכוז רב. אנו מגיעים אליהן בשיא הריכוז, על מנת שנצליח. אך אלמז דרסה, בחרה שלא לגשת למועד נוסף ולהיבחן כחצי שעה לאחר שילדה

כל אישה שילדה באשר היא, תוכל להעיד שלידה זה תהליך לא פשוט שמצריך הרבה מאמצים וכוחות. אם נתבקש לעבור בחינה חשובה ומשמעותית אחרי חצי שעה שעשינו הליך רפואי אפילו פשוט, כמו למשל התקנת גשר לשיניים, רוב הסיכויים שנסרב נכון? אך אלמז דרסה בחרה אחרת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אלמזס דרסה, צעירה בת 21 מהעיר מטו במערב אתיופיה, שהייתה בתקופת בגרויות ובו זמנית בהיריון, קיוותה להספיק את בחינות הבגרות שלה לפני לידת בנה, על מנת שתוכל להתרכז בהן. אך לא תמיד כל מה שאנו שואפים לו באמת קורה, ובגלל חודש הרמדאן בחינות הבגרות נדחו. זמן קצר לפני בחינת הבגרות הראשונה שלה, (ואנחנו מדברים בממדים של שעות ולא ימים), הבחינה שהייתה אמורה לפתוח את תקופת הבגרויות שלה לפתע, לדרסה היו צירי לידה.

© gettyimages

בניגוד למה שרבים היו עושים, דרסה בחרה שלא לחכות לשנה הבאה ולעשות כחצי שעה לאחר שהסתיימה לידתה את מבחן הבגרות בבית החולים. בעלה טדסה טולו, סיפר כי תמך ברצון של אשתו והצליח לשכנע את בית החולים שיתן לה להבחן שם בבחינות הבגרות.

לפי BBC צעירות רבות באתיופיה נושרות מהלימודים בתיכון, ומשלימות את חובותיהן לאחר מכן. אך בניגוד אליהן, אלמז מתכננת להרשם לקורס של שנתיים שיכין אותה ללימודים באוניברסיטה. מה לגביי התינוק? על פי דבריה התינוק נמצא במצב טוב ובנוגע לבחינות הבגרות, היא דווקא מצפה לתוצאות טובות.

תגובות