בת 15: "אני אשאר בלי חברות". צילום: fotolia

בת 15: "אני אשאר בלי חברות"

במהלך החיים, יוצא לנו לעבור הרבה שינויים. אם זה מבחינה חברתית, אישית או לימודית. מה ניתן לעשות כאשר עוברים שינוי שאין לנו מה לעשות לגביו?

במהלך חיי בית הספר, אנו נוהגים להתחבר לאנשים מסויימים יותר ולאחרים - קצת פחות. אנו ממציאים את חיי החברה שלנו, ואפילו מתרגלים אליה. אך מה ניתן לעשות כאשר ברגע אחד, חיי החברה בבית הספר משתנים באופן משמעותי?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שאלה זו, העסיקו נערה בת 15 שבחרה לפנות אל גולשי “Ask People” על מנת לקבל עצה. הנערה מספרת, שבשנת הלימודים הבאה חברתה הטובה ביותר תעבור בית ספר והיא נשארת בבית הספר הקודם. הן היו צמד, גם בשיעורים וגם בהפסקות; ״החברה הכי טובה שלי עוזבת את הבית ספר, ואני מפחדת כי אני לא מקובלת ואנחנו כזה צמד בהפסקות אנחנו ביחד ובשיעורים״

הנערה מוסיפה, ומשתפת כי שנה הבאה היא נכנסת לבית ספר חדש, וזה מפחיד אותה להכנס אליו לבד. ״היא עוזבת ועכשיו שאני יהיה לבד ועוד בתיכון״.

"טוב לי שם מבחינת למידה" © צילום מסך

הגולשים מיד נחלצו לעזרתה וכתבו: ״קודם כל, חברים זה משהו שמשתנה עם השנים. אין מה לעשות, בודדים האנשים ששומרים על הקשר החברי הזה עוד מכיתה א. תיכון, התחלות חדשות, שנה חדשה והזדמנויות חדשות. אל תבואי עם ראש סגור, תשתתפי בכיתה כששואלים שאלות, זה מראה עניין. תהיה חייכנית, אדיבה ומנומסת - זה ימשוך אלייך אנשים. אם את רואה מישהי שלבד בכיתה, קומי ותפני אליה, אולי היא גם חדשה בבית הספר והיא מרגישה בדיוק כמוך. בקיצור, אני בטוחה שעוד תכירי חברות חדשות, בהצלחה! ״

אנו מזכירים לכם שחברים באים והולכים, וכשמגיעים למקום חדש, תמיד תהיה הזדמנות להכיר אנשים חדשים שמתאימים לכם. תהיו עצמכם, תנסו לעשות מאמץ ולהתחבר עם עוד אנשים ומשם, מבטיחים שיהיה טוב!

תגובות