נערה רצחה את חברתה הטובה ביותר תמורת 9 מליון דולר. צילום: fotolia

נערה רצחה את חברתה הטובה ביותר תמורת 9 מליון דולר

מה הייתם עושים, אם היו מציעים לכם לרצוח את חברכם הטוב ביותר תמורת 9 מליון דולר? סביר להניח שתסרבו, אך דנאלי ברהמר מאלסקה הסכימה, ורצחה את חברתה הטובה ביותר תמורת סכום כסף. כל הפרטים

כל אחד יסכים, כי אי אפשר לקנות חברות בכסף. כאשר יש חבר טוב, נרצה לשמור עליו כמה שיותר ולהגן עליו מכל רע. אך לעומת דעת הרוב, נערה מאלסקה - דנאלי ברהמר דווקא חשבה אחרת, ובגלל מתחזה שניהל איתה קשר אינטרנטי, הסכימה לרצוח את חברתה הטובה ביותר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

באינטרנט, כל אחד יכול להציג את עצמו איך שהוא רוצה, הרי הצד השני לא יכול לראות אותו ולבדוק האם הוא דובר אמת, או מצד שני שאולי מדובר בתרמית. כך קרה גם לדנאלי ברהמר (בת 18 מאלסקה) שהאמינה לתרמיתו של דרין שילמילר (בן 21 מאינדיאנה) המתחזה למליונר ששמו ״טיילר״. שילמילר, הבטיח לברהמר 9 מליון דולר או אפילו יותר, אם תאנוס ואז תרצח את חברתה הטובה ביותר, כל עוד תשלח לו את הסרטונים והתמונות. ברהמר, לא חשבה יותר מדי וגייסה למשימה ארבעה בני נוער נוספים שאמורים לעזור לה במשימה. הקורבן במקרה הזה, זו סיניתיה הופמן (19) - שסובלת מלקות למידה וגילה המנטלי הוא 12.

התחזה למליונר ששמו "טיילר" © fotolia

יום בהיר אחד, יצאו הופמן, ברהמר וקיידן מקינטוש - נער שעזר לברהמר במשימה לטיול בנהר מצפון לעיר אנקורג'. ברהמר ומקינטוש, קשרו את הופמן במסקנטייפ (כן, ממש כמו בסרטי האימה) ואז, מקינטוש ירה לה בראש. את גופתה הם השליכו לנהר (לא סתם בחרו ״לטייל״ שם) ולאחר יומיים, הגופה נמצאה.

מהרשויות נמסר כי ברהמר שלחה את הצילומים לשילמילר באמצעות הסנאפצ׳אט, וכל המעורבים מאושמים ברצח מדרגה ראשונה. על פי דברי בית המשפט, שילמילר ניסה לסחוט את ברהמר לאחר הרצח לתקוף קטינות.
בנוסף לכל המעשים הנוראים של שילמילר, הסתבר כי זו לא הפעם הראשונה שלו - ובעבר הוא גם ניסה לשכנע אנשים נוספים ברשת לבצע מעשים נוספים בסגנון זה.

בריאן שרודר, התובע של אלסקה, אמר במסיבת עיתונאים שפרשת הרצח של הופמן צריכה לשמש תמרור אזהרה להורים. "עם כל הטוב שהאינטרנט יכול לעשות, הוא יכול להיות מקום מאוד אפל", אמר שרודר. "ההורים צריכים להיות חכמים ולעקוב אחרי הפעילות שלהם ברשת".


אנו מזכירים לכם, כי לא מומלץ ליצור קשרים אינטרנטיים ואם אתם כבר יוצרים - כדאי שתבדקו טוב טוב עם מי אתם מדברים, ואין ספק כי זה דבר מסוכן.

תגובות