הכי כיף: כך תבלו יותר עם המשפחה. צילום: fotolia

הכי כיף: כך תבלו יותר עם המשפחה

במהלך שנת הלימודים, כשאנחנו רוב היום בבית הספר קשה לנו למצוא זמן לבלות עם המשפחה שלנו, אך מה קורה בחופש הגדול? זהו זמן מצוין לבלות איתם. אז החל מלטוס לחופשה משפחתית ועד למשחקי קלפים, אלו הפעילויות הפשוטות והקלילות שתוכלו לעשות עם משפחתכם.

המשפחה שלנו הם האנשים הכי קרובים אלינו, האנשים שאוהבים אותנו ואנחנו אותם. אך לא תמיד יוצא לנו לבלות איתם. לכן, כדי שתוכלו לחזק את הקשר המשפחתי ביניכם, אספנו את הפעילויות שתוכלו לעשות יחד עם משפחתכם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי

זמן למשחקים

אף פעם זה לא מאוחר מידי לשחק עם המשפחה. ישנם המון משחקים, וכל אחד יכול לבחור את המשחק שהוא אוהב. למשל מונופול, סולמות ונחשים, טאקי ועוד המון משחקים. ניתן להתחיל גם ממשחקים פשוטים בקלפים, ולא חסר – "13", מלחמה, ספידי, דוראק וכו'

פיקניק

הפעילות לא חייבת להיות משהו "מפוצץ", גם פיקניק בפארק הקרוב לביתכם, יחד עם המשפחה, יכול להפוך ליום כיפי. גם בדבר הפשוט הזה ניתן לעשות המון דברים. כל מה שדרוש הוא כמה אבטיחים חתוכים, חטיפים, קלפים והכי חשוב – מצב רוח!

הכי כיף פיקניק עם המשפחה
הכי כיף פיקניק עם המשפחה © שאטרסטוק

חופשה

מי לא אוהב לנסוע לחופשה? לטוס לחו"ל, לאילת או אפילו לצאת לטייל באחד מהאתרים היפים במדינתנו, כל אלו תוכלו לעשת עם משפחתכם. החופשות מגבשות אותנו וזהו זמן מצוין בו ההורים לא עובדים, והאחים הקטנים לא בקייטנות ואנחנו – מבלים איתם.

ארוחות משפחתיות

החל מהכנת ארוחה יחד – פיצה, סלט, פסטה ובתכלס, כל מאכל שאתם אוהבים! להכין יחד עם המשפחה הוא דבר מהנה. לאחר שמסיימים להכין (בלי הרבה בלאגן ומלחמת אוכל), הכי כיף זה לשבת סביב השולחן ולאכול את מה שאתם הכנתם בעצמכם.

למה לא להכין אוכל עם המשפחה?
למה לא להכין אוכל עם המשפחה? © fotolia

צפייה בסרטים

תתפלאו, גם לצפות בתוכנית טלוויזיה יכול להיחשב לבילוי משפחתי. אם רוצים לשדרג את חווית הצפייה, ניתן גם ללכת לבית הקולנוע הקרוב ולצפות בסרט נחמד. אך היופי בצפייה יחד עם המשפחה הוא בעיקר בבית – כשאחד מעיר את ההערות השנונות שלו וכולם צוחקים, השני שמבקר את התוכנית והשלישי שדואג לנשנושים.

תגובות