בת 16: "חברתי מבקשת המון ליום הולדתה אך אין לי מספיק כסף". צילום: fotolia

בת 16: "חברתי מבקשת המון ליום הולדתה אך אין לי מספיק כסף"

כל אחד מאיתנו רוצה שהחברים שלו ישקיע במתנותיו ליום הולדתו, אך לפעמים אנחנו מבקשים יותר מידי דברים. אבל מה קורה כשאנחנו רוצים לרצות את חברינו ולהביא להם את המתנה שביקשו, אך אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לקנות זאת?

לכל אחד מאיתנו יש קומץ חברים שקרובים אלינו ואנחנו רוצים להשקיע בהם והדרך להראות זאת, היא במתנה ליום ההולדת שלהם. אך מה קורה כאשר החבר/ה מבקשים המון דברים ליום ההולדת שלהם? לעיתים אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו לרכוש הכל ונוצר סיטואציה לא נעימה בינינו לבין החבר/ה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי

מחשבות אלו, עוררו סערה אצל נערה בת 16, שבחרה לפנות לגולשי "Ask People" על מנת לקבל עזרה.

הנערה משתפת כי לחברתה יש יום הולדת בקרוב. החברה שלה מבקשת ממנה הרבה דברים כמתנה ליום ההולדת, ונערה אין מספיק אמצעים לרכוש הכל. "הבעיה היא שכל שיחה איתה כרגע זה תמיד על מה בא לה ומה היא רוצה שאני אקנה לה ליום הולדת. עכשיו אני ממש רוצה לשמח אותה אבל היא רוצה המון דברים נורא יקרים ואין לי כסף להכל"

Ask people
"אני ממש רוצה לשמח אותה אבל היא רוצה המון דברים נורא יקרים ואין לי כסף להכל" © צילום מסך

לאחר זמן קצר הגולשים נחלצו לעזרתה, אחד הגיב: "שאמא שלה תקנה לה, או שהיא תנסה לעבוד ותרוויח כסף משלה, את בכלל לא חייבת לה הסברים על מה קנית לה ומה לא, תקני לה משהו שמספיק מכבד ולא צריך יותר מזה". גולש נוסף הציע: "פשוט מאוד, תעמידי פנים ששכחת או שתגידי לה שזה מעל התקציב שלך. חברה טובה ויום הולדת והכל אבל אין סיבה שאת תיפגעי מזה"

אנחנו כאן בשביל להזכיר לכם, גם אם חברים שלכם מבקשים הרבה מתנות ליום הולדתם, אתם לא חייבים למלא בקשה זו. אתם ורק אתם מחליטים מה לקנות ובאיזה מחיר, אמנם רצוי לשמח את בעל השמחה ולקנות מתנות שיאהב, אך לא בכל מחיר - ניתן גם לקנות מתנה מכובדת ולא להשקיע סכומים גבוהים.

תגובות