יצאנו לבדוק: כמה כסף מבזבזים בני הנוער בחופש הגדול?. אילוסטרציה. צילום: Fotolia

יצאנו לבדוק: כמה כסף מבזבזים בני הנוער בחופש הגדול?

תקופת החופש הגדול היא תקופה בה לא מעט כסף מתבזבז על קניות ובילויים, במיוחד בקרב בני הנוער המנצלים את הזמן הפנוי עד תקופת הלימודים. יצאנו לבדוק - על מה וכמה הנוער מוציא כסף, האם הם מצליחים לחסוך וגם: מי משלם - ההורים או הם בעצמם? צפו

בשיתוף עם בנק הפועלים

יולי-אוגוסט היא תקופת חופשת הקיץ הגדולה ובמהלכה בני הנוער מבזבזים לא מעט כסף על קניות משלל הסוגים כשעיקרם הוא אוכל, שופינג ומגוון בילויים מיוחדים. החלטנו לצאת למשאל רחוב מיוחד ובדקנו עם בני הנוער - כמה עולה כל יציאה בחופש, כמה כסף הם מבזבזים בסך הכל והאם הם מצליחים לחסוך בתוך כל טירוף הקניות?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

בין בני הנוער שהשתתפו במשאל עלה כי למרות שרובם משתדלים לעבוד ולהרוויח את הכסף בעצמם בתקופת החופש, ההורים הם אלו שנותנים לא מעט מהתקציב עבור כל יציאה שכזו. בנוסף ובאופן מפתיע, העידו בני הנוער כי כרטיס חיוב צעיר, אשר יגביל אותם בהוצאות ומוצע במגוון בנקים, וביניהם הכרטיס הצעיר של בנק הפועלים, אשר יעזור להם להיות במעקב ולהצליח גם לחסוך ולהתאפק.

הכתבה מוגשת במסגרת פרויקט "משפחה בצמיחה" של "ידיעות אחרונות" ו-ynet בשיתוף בנק הפועלים, חוזר בפעם השישית. במסגרתו נבחרו חמש משפחות שמתמודדות עם קשיים או עם לבטים הנוגעים לתקציב שלהן. הן יספרו את סיפורן ויקבלו ייעוץ שיסייע להן לשפר את ההתנהלות הכלכלית.  הפרויקט יעסוק השנה בין השאר במה חשוב לדעת כשלוקחים משכנתה, ניהול העו"ש והמינוס, חינוך פיננסי לילדים ושליטה בכלים דיגיטליים לביצוע פעולות בנקאיות. המשפחות שייבחרו יספרו את סיפורן במוסף "ממון", באתר ynet וברשתות החברתיות. למתחם המיוחד - לחצו כאן.

בשיתוף עם בנק הפועלים

תגובות