לאמסטרדם באהבה: בני הנוער שמטיילים ומתנדבים. צילום: פרוגי

לאמסטרדם באהבה: בני הנוער שמטיילים ומתנדבים

מסע וואו של קוקה קולה, בשיתוף עמותת "רוח טובה", ממשיך ובני הנוער נוחתים בהולנד. שם הם נהנים משלל חוויות ואטרקציות אבל גם לא שוכחים לתרום בחזרה. צפו בוולוג השני

בשיתוף עם קוקה קולה

מסע WOW tour של קוקה-קולה בשיתוף עמותת "רוח טובה" ברחבי אירופה ממשיך. את היום השני במסע פתחו בני הנוער בהונגריה בפסטיבל המוזיקה "זיגט", שם נהנו מהופעה של "Twenty øne Piløts". את היום השלישי במסע הם כבר בילו באמסטרדם שבהולנד, שם לא רק נהנו מהנוף והאטרקציות שיש לעיר להציע, אלא גם זכרו לתרום בחזרה. נבחרת בני הנוער חברה למתנדבים מקומיים וביחד הם ניקו את נהר אמסטל שכה מזוהה עם העיר. את היום הזה הם חתמו בהפתעה מיוחדת כשגילו כי את הלילה הם לא יעבירו בבית מלון, אלא בלימובאס מיוחד ומאובזר בו ישנו במהלך הנסיעה הלילית ליעד חדש ומפתיע. צפו בוולוג השני בסדרה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

כזכור, בני הנוער שזכו בטיול החלומי, הקדישו את זמנם להתנדבות ותרומה לקהילה. הם עסקו לאורך השנה בפעילויות שונות ועבודה עם ילדים, קשישים, אספו מזון והתנדבו במד"א. במהלך הסיור באמסטרדם סיפרה לנו מעיין סבהת: "ללכת לבן אדם במצב הכי קריטי שלו ולתת לו יד, לעזור, לשמח אותו ובסוף לשמוע את ה'תודה' - זה בשבילי סיפוק יותר גדול מללכת למסיבה ולרקוד כל הלילה".

בשיתוף קוקה קולה

 

תגובות