בת 18: "לא מצליחה להתמיד בכלום". צילום: fotolia

בת 18: "לא מצליחה להתמיד בכלום"

מכירים את התחושה שאתם רוצים להצליח בתחום מסוים? זה יכול להיות בעבודה, בחוג ואפילו בלימודים. אך דבר אחד משותף לכולנו, קשה לנו להתמיד בתחום, ובכך אנחנו למעשה מוותרים ולא משתפרים. מה נעשה כשאנו מודעים לבעיה שלנו בהתמדה בתחומים, ולא מצליחים לפתור אותה?

אין אחד שלא קרה לו שהתחיל לעשות פרויקט או לעבוד בעבודה חדשה, ובהתחלה השקיע כדי להצליח, אך בגלל חוסר מוטיבציה לא הצליח להמשיך ולשפר את ההישגים בתחום. מה נעשה כדי להשתפר ולהתמיד?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות אלו עוררו סערה אצל אפרת בת ה-18, שבחרה לפנות לגולשי האתר "ask people" על מנת לקבל עזרה.

אפרת מספרת שהיא סיימה בקושי רב את הבגרות שלה, למרות שהיא יודעת שהיא חכמה. בנוסף, היא מספרת שכל עבודה שניסתה, לא הצליחה להחזיק מעמד לאורך זמן ותמיד מצאה חסרונות ובעיות בעבודות שניסתה. ולבסוף, משתפת את הגולשים עם פחדה "אני לא יודעת איך אני אעבוד בחיים האמיתיים, אני אפילו לא מצליחה להציב לעצמי מטרות".

"אני לא יודעת להציב לעצמי מטרות" © צילום מסך

לאחר זמן קצר אחד מהגולשים נחלץ לעזרתה והציע:"ה'חוכמה' בחיים היא להישאר נחושה ולא לוותר. אני מציע לך להמשיך לנסות שוב ושוב. בנוסף, כדאי לך לשאול את עצמך למה זה קורה ולהגיע לשורש הבעיה."

אנחנו כאן בשביל להזכיר לכם, התמדה זוהי תכונה חשובה לחיים. לכן, כדאי לכם למצוא תחומים שאתם אוהבים (בין אם זה בעבודה או מגמות בלימודים), וכך תהיה לכם מוטיבציה להשקיע ולהתמיד בנושא ולהשתפר.

תגובות