אולי הפעם? הדברים שאנו מבטיחים לעצמנו כל שנה מחדש. צילום: adobe stock

אולי הפעם? הדברים שאנו מבטיחים לעצמנו כל שנה מחדש

ראש השנה בפתח ועמו אווירה של התחדשות. עם החג, מגיעות כמובן גם כל ההבטחות שלנו לשנה החדשה. אנחנו רק מקווים, שהפעם נצליח לקיים אותן...

איזה כיף זה חגים בתחילת השנה אה? כבר יצאנו בחזרה ללמוד ושוב פעם החופש קורא לנו לעוד תקופת זמן של מנוחה. החג שיפתח את תקופת החגים באופן חגיגי הוא לא אחר מראש השנה, בין ארוחת החג המסורתית לשירים שכולנו מכירים, ראש השנה הוא גם זמן להחליט החלטות לקראת השנה הבאה עם אמירות כמו ''השנה אני מבטיח שאעשה את זה'' או '' בדוק שהשנה אני לא מוותר לעצמי". אבל, האם אנחנו באמת מקיימים את כל ההבטחות שלנו לשנה החדשה? קבלו את ארבע ההבטחות שאנחנו לא מקיימים למרות ההבטחות, כל שנה מחדש...

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

"הפעם אני מפסיק עם זה בחיי"

מכירים את זה שיש לכם איזה הרגל שאתם לא מצליחים להיפטר ממנו? לכולנו יש איזה הרגל שמפריע לנו בחיים ואנחנו חייבים להפסיק אותו. לכן כל שנה אנחנו מבטיחים לעצמנו שהפעם זה נגמר, אך זה לא נגמר וזה יגמר רק כשבאמת נחליט שכבר די. אז איך באמת מבטיחים להיפטר מהרגלים מעצבנים ולעמוד באתגר? אומרים כי המוח מתרגל למשהו חדש לאחר 21 ימים רצופים בהם אנו מרגילים אותו למחשבה חדשה. אז תפסיקו להבטיח הבטחות ולא לקיים, קחו לעצמכם 21 ימים בהם תרגילו את המוח והגוף להימנע מאותו הרגל מיותר עד שלא יחסר לכם.

אורח חיים בריא

כולנו רוצים לחיות חיים מלאי שפע וכיף ולהנות ממה שיש לעולם להציע. אך עם כל הטוב שהיקום מציע לנו, אנחנו יכולים לעמוד באתגר של אורח חיים בריא יותר? לא מעט מאיתנו מסמנים בשנה החדשה יעד להתנהל בצורה יותר בריאה ולעשות פעילות ספורטיבית אבל נכנעים לפיתויים שמסביב שוב ושוב. אז איך נגשים את היעד לצורת חיים טובה יותר? להתמיד במטרה, למצוא את הפעילות הספורטיבית המתאימה לכם שאתם אוהבים ומתחברים אליה, כי ככה תוכלו להנות ממנה על הדרך, להקפיד על אכילה בריאה ואל תשכחו התמדה היא דבר לא קל אך היא משתלמת בסופו של דבר.

תמצאו פעילות ספורטיבית שאתם נהנים ממנה
תמצאו פעילות ספורטיבית שאתם נהנים ממנה © Fotolia

שלוש, ארבע ולעבודה:

ב- ''קברט'' אמרו ש''-כסף מגלגל את העולם..'', יש בזה משהו כשהחיים שלנו תלויים לרוב בממון אז למה עוד לא יצאנו לעבוד? כשאתם אומרים להורים שלכם ''השנה אני אעבוד וארוויח מלא כסף'' ובפעול אתם יושבים מול הנטפליקס ועושים בינג' בפעם האלף לכל העונות של "ריברדייל", ההבטחה שלכם לא שווה כלום. אז איך אנחנו מקיימים את ההבטחה שהשנה אנחנו יוצאים לעבוד? קודם כל מוטיבציה לפני הכל אחרת שום דבר לא יזוז כאן, שנית הציבו מטרה שלשמה אתם רוצים להרוויח את הכסף ככה יהיה הרבה יותר קל לעבוד כשיש לכם מטרה מסוימת. שלישית למצוא מקום עבודה שמתאים לכם וליכולות שיש לכם להציע. זכרו הכל תלוי בכם וברצון שלכם לעבוד בסופו של דבר ולהיות עצמאיים יותר.

ג'יני תגשים לי משאלה

מי מאיתנו לא היה רוצה שיהיה לו ג'יני משלו שיגשים לו את שלוש משאלות חייו ברגע? ברור שכולנו אך לצערנו המציאות היא לא סרט של דיסני. בכל שנה מחדש אנחנו אומרים ''הפעם אני אגשים את החלום ההוא..'' אך בסופו של דבר הכל זה דיבורים ולא מעשים. אם אתם באמת רוצים להגשים את עצמכם השנה, להגיע למטרה ולא רק לדבר עליה כל הזמן הגיע הזמן למעשים. מה זאת אומרת? שבמקום שתשבו רגל על רגל ותדברו על שאיפות והחלומות שלכם, תתחילו להגשים אותם בעצמכם. זה אומר להשקיע, לברר, ללמוד ולבצע הכל בעצמכם ככה תגיעו להגשמת החלום שלכם, בזכות נחישות, רצון והתמדה רק ככה תגיעו למטרה שלכם. הכי חשוב לא לפחד מלשאוף למטרות גבוהות פחד מונע מדברים לקרות, תאמינו בעצמכם.

אל תצפו לג'יני שיצא מהמנורה ויגשים לכם את המשאלות
אל תצפו לג'יני שיצא מהמנורה ויגשים לכם את המשאלות © fotolia

 

 

תגובות