שלוש הבטחות: "היעדים שלי לשנה החדשה". צילום: Fotolia

שלוש הבטחות: "היעדים שלי לשנה החדשה"

"ראש השנה הוא חג של התחלות חדשות. אז רגע לפני שנגמר החג, אלו ההבטחות שלי לשנה החדשה" טור אישי על הבטחות, רצונות ויעדים שלגמרי צריך לקיים

כשהשנה החדשה מגיעה לכל אחד ואחת מאיתנו יש מטרות, חלומות והבטחות שהיינו רוצים להגשים. יום החג הוא הזדמנות מעולה לנצל למחשבה על השנה שתבוא, מה אנחנו רוצים להשיג ולגשים בשנה הזאת? אילו מטרות אנו מציבים לעצמנו ובאילו תחומים? אני החלטתי להתמקד בשלוש הבטחות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:



סיום 12 שנות לימוד

זוהי השנה האחרונה שלי בתיכון, וכל שנה מחדש אני מבטיחה לעצמי שאלמד ויהיו לי ציונים גבוהים. השנה, אני מבטיחה לעצמי שתהיה לי למידה משמעותית, בין אם זה ללמוד במסע לפולין דברים חדשים ולצבור רגעים וזיכרונות מלמדים וחווייתים ובים אם זה ללמוד חומר לימודי. אני לא רוצה השנה ללמוד לעוד בגרות רק כדי להצליח, אלא באמת ללמוד כדי להבין. להבין איך המקצוע הזה תורם לי, איך הוא מפתח אותי ואת האופי שלי, איך הוא תורם לעתיד שלי? השנה, אני מבטיחה לחשוב על כל העבודה הקשה, ולזכור תמיד, גם ברגעים הקשים, שהיא משתלמת.

 

שנה של משפחתיות

במהלך תקופת התיכון יצא לי פחות לבלות עם משפחתי, אני מודה. במשך המון זמן היו לנו מבחנים, ואם אלו לא היו מבחנים אז הבגרויות, עבודות והתנדבויות שונות שלא השאירו לי זמן לבלות סתם ככה ביום שבת עם משפחתי.
השנה, אני מבטיחה לעצמי שאפנה יותר זמן, להשקיע במשפחה שלי ולבלות איתם כמו שהיינו נוהגים לעשות פעם, לנסוע לטייל או סתם ללכת לראות סרט יחד.


להתכונן לגיוס

כשלראשונה נכנסתי לתהליך המלש"ביות (מועמדות לשירות ביטחון), היה לי חשוב לקרוא על התפקידים בצה"ל ולעשות את הכל בצורה הכי טובה שיש על מנת להתשבץ לתפקיד שארצה בעתיד. בעוד כשנה אני מתגייסת, תקופת זמן רחוקה אבל, החלום שלי הוא לתרום ולתת מעצמי בתפקיד משמעותי שבו אוכל להתפתח בצורה הטובה ביותר. לכן, אני מבטיחה שאעשה כל שביכולתי כדי לקבל זימונים למיונים כדי להשתבץ לתפקיד בו אוכל לתרום הכי הרבה שאני יכולה.  



תגובות