בת 16: "מחקתי את האינסטגרם מהסמארטפון שלי". צילום: Fotolia

בת 16: "מחקתי את האינסטגרם מהסמארטפון שלי"

בני נוער רבים שנפגשים במקרה ומתחילים לדבר במציאות, השיחה מתגלגלת להחלפת חשבונות באינסטגרם. אך מה קורה כשאנו אומרים שאין לנו אינסטגרם? האם השיחה והקליק שחשנו יתפתח או שזוהי סופה של השיחה?

בני נוער רבים משתמשים באפליקציה אינסטגרם, מעבר לפוסטים שניתן להעלות, זוהי דרך בה בני הנוער גם מציעים חברויות ומתחילים לדבר עם בני נוער אחרים. מה קורה שאנחנו מוחקים את האינסטגרם?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

חששות אלו העסיקו את הנערה בת ה-16 המבקשת את עצת הגולשי Ask People.

הנערה מסבירה שמחקה את האינסטגרם לפני שנתיים, היא הבינה שהאינסטגרם משפיעה עליה לרעה והחליטה למחוק את האינסטגרם. אמנם היא לא מתחרטת על מחיקת האינסטגרם אבל בצורה זו פחות אנשים מתחילים איתה לטענתה, "כשמבקשים ממני את חשבון האינסטגרם שלי ואני אומרת שאין לי, החיבור שנוצר לא ממשיך".

"אנשים
"חושבים שאני משקרת או לא בקטע שלו" © צילום מסך

לאחר זמן קצר גולשים רבים נחלצו לעזרתה. "אין שום סיבה שתפתחי מחדש את חשבון האינסטגרם שלך סתם בשביל להשיג בנים, במיוחד כשכבר היה לך והיו לך סיבות להחליט לסגור אותו, סימן שזה היה דבר שלא טוב עבורך ואל תשני את המצב בשביל אנשים אחרים."

אנחנו כאן בשביל להזכיר לכם, זה בסדר ללכת "נגד הזרם" ולהיות בלי חשבון אינסטגרם. אם אתם מרגישים חיבור עם מישהו/מישהי והם מבקשים מכם את האינסטגרם שלכם, תוכלו להציע את מספר הטלפון שלכם במקום – כדי שיבין שאתם לא דוחים אותו אלא באמת אין לכם אינסטגרם.

תגובות