רצים למועצה: כך תהפכו את מסע הבחירות שלכם למנצח. צילום: adobestock

רצים למועצה: כך תהפכו את מסע הבחירות שלכם למנצח

אומנם הבחירות לראשות הממשלה הסתיימו, אבל ברוב בתי הספר הבחירות למועצת התלמידים קרובות והקמפיינים נמצאים בעיצומם. אם אתם רוצים להיות מנהיגי בית הספר הבאים, הכתבה הזאת היא בשבילכם! אספנו לכם את הטיפים שיהפכו את מסע הבחירות שלכם למנצח

אחת הדרכים הנפוצות ביותר להשפיע על התנהלות ואווירת בית הספר היא לקחת חלק במועצת התלמידים. לחברי המועצה יש את הכוח להקשיב לסביבה ולשנות אותה לטובה. כדי להיות במועצת התלמידים, צריך להכין מסע בחירות משכנע, שימשוך את תשומת הלב של המצביעים ויציג את דעותיכם בצורה הטובה ביותר. על מנת להפוך את מסע הבחירות שלכם למשכנע ולטוב ביותר- אספנו לכם חמישה טיפים שיהפכו את מסע הבחירות שלכם למנצח.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מצע בחירות

הדבר הראשון והחשוב ביותר היוא מצע הבחירות. מצע הבחירות מהווה את תעודת הכניסה שלכם למירוץ הבחירות. כאשר אתם כותבים את מצע הבחירות שלכם השתדלו לחשוב על צרכי הכיתה והשכבה על מנת שהמצע ידבר אליהם וימשוך את תשומת ליבם. שימו לב שאתם מציעים דברים שתוכלו לעמוד בהם וזכרו - מנהיג אמיתי הוא אחד שנאמן לבוחרים שלו ועומד במילותיו.

 

חשבו על מצע בחירות שמייצג את העמדות שלכם
חשבו על מצע בחירות שמייצג את העמדות שלכם © fotolia

 

מיתוג

אחד הדברים החשובים ביותר שמנהיג נמדד בהם הוא היכולת למתג את עצמו בסביבה. מתגו את עצמכם בעזרת שלטים, סיסמאות וסרטונים. בנוסף, תוכלו לחלק מדבקות, סיכות והפתעות הנושאות את שמכם או את הסיסמאות המובילות מקמפיין הבחירות שלכם. שימו לב- אל תשתמשו במיתוג כ"שוחד". מנהיגים אמיתיים לא זקוקים לשוחד על מנת לנצח. אתם טובים מספיק בזכות מי שאתם.

הציגו יכולת מנהיגות

הציגו את התכונות המייחדות והמעצימות אתכם. תראו לאנשים שבוחרים בכם שיש על מי לסמוך. תהיו כריזמטים, סוחפים, סמכותיים ובטוחים. תנהיגו ואל תשלטו. תדברו בגובה העיניים ולא בהתנשאות והכי חשוב - תהיו מי שאתם!

 

תדברו בגובה העיניים © adobe stock

 

תאמינו בעצמכם

כדי להצליח ולהנהיג אתם חייבים להאמין בעצמכם. אמונה בעצמכם היא המפתח להצלחה. תאמינו במי ובמה שאתם- אתם מדהימים כמו שאתם בלי שום פילטרים שקרים ומסיכות. אם אתם רוצים שיאמינו בכם אתם חייבים קודן כל להאמין בעצמכם!


תדעו גם להפסיד

אין מה לעשות- בתחרות כמו בכל תחרות יש מנצחים ויש מפסידים. לפעמים אנחנו בצד המנצח ולפעמים בצד המפסיד. גם אם הפסדתם- לא נורא! תמיד יש את השנה הבאה. פרגנו למנצחים ותזכרו שהדרך חשובה לא פחות מהתוצאה. מנהיג אמיתי יודע לקחת צעד אחרוה ולפנות את המקום למועמד שרוב המצביעים בחרו בו. 



כעת, כל שנותר לכם הוא לקחת עט ועיפרון ולהתחיל את המסע שלכם בהצלחה, מאמינים בכם!



תגובות