זמן חופשי: חמישה תחביבים שאתם חייבים להכיר. צילום: adobestock

זמן חופשי: חמישה תחביבים שאתם חייבים להכיר

יושבים על הספה מול המסך וחושבים לעצמכם מה אתם יכולים לעשות בשעות הפנאי שלכם? הכתבה הזו במיוחד בשבילכם! אספנו לכם חמישה תחביבים מיוחדים שאתם חייבים לנסות ולהכיר

בתור בני נוער אנחנו נמצאים כמעט כל הזמן סביב עשייה כלשהי- לימודים, עבודה, תנועות נוער, עזרה בבית ועוד ועוד. בין לבין יש לנו את שעות הפנאי שלנו - הזמן שלנו לבצע את הדברים שמרגיעים אותנו ונותנים לנו תחושת אושר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לחלקנו יש תחביבים קבועים, חלקנו מחפשים משהו חדש ומרענן וחלקנו לא יודעים מה לעשות בשעות הפנאי שלנו. אספנו במיוחד בשביל אלו, שיושבים חסרי מעש בבית, חמישה תחביבים מיוחדים שאתם חייבים להכיר ולנסות.

אומנות הקרקס

מתאים לחובבי ההופעה מול קהל וחובבי אומנויות הבמה. אומנות הקרקס עובדת על יכולות פיזיות ועמידה מול קהל. יש בה מגוון רחב של תחומים כמו אקרובטיקה אווירית, התעמלות קרקע, להטוטנות, תיאטרון וליצנות, פנטומימה, מופעי קוסמות ועוד. אומנות הקרקס מחזקת את הביטחון העצמי והכריזמטיות של העוסקים בה ומחדירה שמחת חיים ואושר. היא מציגה יכולות שעל פניו לא נראות אנושיות אלא קסומות ומשלבת בתוכה חוויה עוצמתית ומרהיבה.

© adobestock

Street Workout

ענף הספורט הזה הכנס לתודעה של בני הנוער הישראלים בתקופה האחרונה ומתחיל להיות נפוץ יותר ויותר. מדובר על שיטת אימון העובדת על כל משקל הגוף הבסיסי ומתבצעת באמצעות מתקני מתח. מעבר לכך שזה מחזק את הגוף ומפתח את השרירים, הוא מפתח בעוסקים בו מוטיבציה ורצון להצליח, התמדה וביטחון עצמי. מעבר לכך הוא מחדיר בעוסקים בו את הידיעה שעם אמון והשקעה הכל אפשרי - גם את נתקעים בקשיים וכשלונות בדרך.


סאפ

לחובבי השהות בים והספורט הימי, זהו סוג של גלישה המתבצעת באמצעות חתירה בעמידה על גלשן ארוך ורחב. החתירה בסאפ עובדת על יכולות איזון ושיווי משקל ומחזקת ומחטבת את הגוף. בשונה מגלישת גלים, החתירה בסאפ יכולה להיות מתי  שתרצו גם בימים בהם הים רגוע וגם בימים בהם הים יותר סוער. אפשר לחתור בסאפ בדגל לבן וליהנות מהים הרגוע בשלווה ובהנאה וניתן לחתור בסאפ גם בימים עם גלים גבוהים - זו צורה יותר מאתגרת ומהירה. אגב, יש גם כאלו שעושים יוגה על הסאפ עצמו בתוך המים (כן, כן, יש פה שילוב של שני תחביבים). שימו לב - הגלישה בסאפ נשמעת אומנם קלה, אבל היא לא, דרושות אליה טכניקת ידיים ושחייה במקרה ונופלים, לכן חשוב להיות זהירים - כי בכל מקרה אתם בים!

© adobestock

סריגה

לאוהבי הסטייל והעיצוב שביננו - התחביב הזה הוא בדיוק בשבילכם! באמצעות הסריגה תוכלו להביא את היצירתיות שלכם לידי ביטוי - תוכלו לסרוג פריטים מיוחדים בסטייל שלכם והיתרון הוא שרק לכם יהיה אחד כזה. בעזרת הסריגה תוכלו לסרוג שטיחים לחדרכם, סריגים, כובעים, צעיפים, תיקים וכל דבר שרק עולה בראשכם! ג'ון לרסון אפילו הפך לכוכב רשת בזכות יכולות הסריגה שלו. אז למה אתם מחכים? 

הכנת DIY מחומרים ממוחזרים

זה ידוע שהעולם שלנו מזדהם מיום ליום ועלינו להציל אותו, אבל איך אפשר לעשות זאת בדרך חוויתית ושגם תישאר לנו מזכרת מזה? התשובה היא DIY מחומרים ממוחזרים! זה יכול להיות מבקבוקים, פחיות, דפים שהשתמשנו בהם בעבר, מקלות ארטיק שנשארו ואפילו מבגדים. אתם רק צריכים לדמיין, ליצור וכמובן להינות. מעבר לכך זו חוויה מדהימה והתוצרים בה יפים, יש לה גם ערך עצום ותוכלו לשמור כך על העולם שלנו טוב יותר ונקי יותר!

© adobestock

 

תגובות