נוער בוחר שינוי: המכינה שיצרה שיר נגד בחירות נוספות. צילום מסך מהקליפ

נוער בוחר שינוי: המכינה שיצרה שיר נגד בחירות נוספות

הנוער הישראלי לא יכל לשבת בשקט לנוכח המצב הפוליטי בארץ ולקראת הליכה לבחירות שלישית בתוך שנה. תלמידי מכינה קדם צבאית יזמו פרויקט ושיר בנושא. "אנו מרגישים שהפוליטיקאים שכחו מאיתנו"

המצב הפוליטי בישראל מצליח לבלבל רבים וגם את בני הנוער שעבור חלקם זו גם מערכת בחירות שלישית מאז ניתנה להם האפשרות להצביע. כעת, ואחרי מחאת הנוער אמש (ג') בכיר רבין, תלמידי הקדם צבאית מכינת "חנתון" החליטו ליצור שיר על המצב.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

חברי המכינה יזמו פרויקט לשינוי המצב הפוליטי, וכזה שנלחם בבחירות השלישיות, אם כי המצב נראה מאוחר מדי ואין מנוס מבחירות נוספות כבר בחודש מרץ הקרוב. היסטואציה הפוליטית שנוצרה משפיעה על רבים והנוער כבר לא מוכן לשבת בשקט, על אף שלרובו אין בכלל זכות לבחור בבחירות. במסגרת הפרויקט, חניכי המכינה יצרו את השיר "נוער ישראל בוחר שינוי", המבוסס על הלחן של "לשוב הביתה" (ישי ריבו)

 


"השיר שלנו עוסק במצב הפוליטי העגום שנוצר במדינת ישראל מבלי לתפוס צד פוליטי או אמירה פוליטית מוטה, זהו שיר שנועד להציג את הבעיות של כל המדינה - הבעיות של כולנו. אנו מרגישים שהפוליטיקאים שכחו מאיתנו,
ובמקום להלחם ביחד למען עתיד טוב יותר הם נלחמים אחד בשני, מפלגים ומסכסכים את המגזרים בעם, ובאופן כללי פועלים למען הצלחתם האישית במקום הצלחת המדינה", מספר לנו רועי, תלמיד המכינה על היוזמה.

 
 
תגובות