טור אישי: מסכמים מחצית ראשונה . צילום: adobestock

טור אישי: מסכמים מחצית ראשונה

תאמינו או לא, חצי שנת לימודים כבר אחרינו והחצי השני עוד לפנינו! טור אישי על סיכום החצי הראשון והציפייה לחצי האחרון (תרתי משמע)

עברנו כבר את המחצית הראשונה של שנת הלימודים. הייתם מאמינים? נותרה לנו עוד פחות מחצי שנה עד שנוכל להגיד שוב שלום לחופש הגדול. חלק מאיתנו יפרד מבית הספר לתמיד, כמוני למשל.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בתחילת השנה, כבר ידעתי שזו השנה האחרונה ללימודים, שנה אחרונה לבית הספר. אפשר להגיד שזוהי שמחה מהולה בעצב, כיוון שהתחלתי להבין שדברים שהיו רגילים ושגרתיים הפכו להיות האחרונים שאני אעשה, כמו טקס פתיחת שנה, קבלת תעודות ומספר מקצועות שסיימתי ללמוד בחורף. כמובן, גם מהחברים אאלץ להיפרד או לפחות להבין שהמפגש היומיומי איתם כבר לא יקרה. לכן אני מנסה לנצל כל יום בבית ספר, במטרה להנות עם החברים, וגם כמה שאפשר מהשיעורים, כי בקרוב הכול ייגמר.

 

© Fotolia

 

מיונים, מיונים ועוד מיונים

המחצית הראשונה של כיתה י"ב מתאפיינת בהרבה מיונים, בין אם זה לצבא ובין אם זה לשנות שירות או מכינות. אני עוד לא סגור על מה אני רוצה לעשות, לכן, טעמתי משני העולמות. נסעתי מצפון עד ירושלים, הכרתי אנשים חדשים, ישנתי במקומות יפים, קיבלתי המון "לא", שאמנם ביאסו אותי אך עדיין המשכתי בדרכי. בכל מקרה, אני נהנה מהחוויה ומפסק הזמן מהלימודים שימי המיון מביאים עמם.

© Fotolia

 

לימודים - וכן נהנים

הלימודים הכו במלוא העוצמה וכבר בחודש השני של השנה נבחנתי במספר מקצועות. כנראה זה נובע מהלחץ של המורים להספיק הכול. בתור תלמיד בכיתה י"ב, אני מנסה להמשיך ולהיות הכי טוב שאפשר, למרות שזה כבר כמעט הסוף. עם סידור זמן נכון, רוגע והימנעות מלחצים, הצלחתי להיות בשגרת לימודים יחסית רגועה. אז זה טיפ לכולכם, לא משנה באיזה כיתה אתם, י"ב או ז', סדרו את הזמן שלכם נכון וככה תהיו הרבה פחות לחוצים.

© adobestock

לסיכום, המחצית הראשונה של שנת הלימודים הנוכחית הייתה עמוסה במיונים, לימודים, חברים,ובעוד המון דברים. אבל אני לא מתחרט על זה, בעיקר בגלל שאני בי"ב ודברים כאלה לא בטוח שיחזרו שנית. אז לכל מי שמתחת לכיתה י"ב תעריכו את הדברים הקטנים, כי לפני שתשימו לב הם ייעלמו. ולקוראים שבכיתה י"ב - כל שיש לי לאחל לי ולכם הוא בהצלחה בהמשך, מי ייתן ובמחצית השנייה ללימודים נמשיך ליצור חוויות. ועד אז בהצלחה לכולם בהמשך, וזכרו שעוד קצת וזה נגמר. 

תגובות