זמן לעצמכם: נצלו את הקורונה כדי להגשים חלומות. צילום: fotolia

זמן לעצמכם: נצלו את הקורונה כדי להגשים חלומות

מתי בפעם האחרונה קיבלתם הזדמנות לעצור רגע את הכל ופשוט להתמקד בעצמכם ובחלומות שלכם? נצלו את הימים בבית בשל משבר הקורונה כדי לעשות דברים שתמיד רציתם

מתי בפעם האחרונה העולם כולו - הלימודים, המבחנים, המשק ואפילו התחבורה הציבורית עצרו מלכת והתפנה לכם המון זמן כדי להתמקד במטרות שלכם? אנחנו חווים כרגע מאורע נדיר שעוד יירשם בדפי ההיסטוריה, מגיפה עולמית שעצרה לחלוטין את השגרה שכולנו רגילים אליה ואילצה אותנו להתמודד עם מציאות חדשה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

המצב הזה מאתגר, אבל כרגע, עומדות בפנינו שתי אפשרויות - הראשונה היא להתבאס מהמצב ו"להעביר את הזמן" עד שנחזור לשגרה או שאנחנו יכולים ‏להחליט שאם החיים הביאו לנו לימונים, נכין מהם לימונדה ונוציא מהתקופה הזאת את הכי טוב שאפשר.

אני רואה את המצב הזה כהזדמנות מדהימה לעזוב רגע בצד את המטלות והיעדים שהסביבה והשגרה מציבים לנו ולהתמקד בדברים שאנחנו באמת רוצים לעשטת ולהגשים, אבל אף פעם לא מוצאים את הזמן להתפנות אליהם. אז איך מתחילים? פשוט מאוד - קחו לעצמכם מחברת, עט וחצי שעה לבד (גם ככה התפנה מלא זמן, אז מה אכפת לכם?). תנסו לחשוב על שלושה דברים שבא לכם להשיג בתקופה הקרובה, מה באמת תמיד רציתם לעשות ולא יצא? מה תמיד רציתם ללמוד או לנסות ולא הספקתם?

© adobestock

אני בטוחה שלכל אחד מאיתנו יש מטרות כאלו, מטרות שרק חיכו להזדמנות כמו הקורונה כדי שנוכל להקדיש גם להן תשומת לב. תסתכלו על המטרות האלה שכתבתם במחברת - מה הפעולות שאתם צריכים לעשות כדי להגשים אותן? ועכשיו, שאתם כבר יודעים, פשוט תתחילו. בכל יום תעשו משהו, אפילו קטן, שיקדם את המטרות האלה. מקסימום, תצליחו.

בלי שנשים לב, התקופה הזאת תיגמר, השגרה תחזור ומטבע הדברים, גם אנחנו, נטבע שוב לאותה מציאות עמוסה. כשנסתכל אחורה, על התקופה הזאת, נרצה לדעת שהוצאנו ממנה את הטוב ביותר.

מחברת המאמר היא נועה היל, מקימת הקורס החינמי - "יהיה בסגר - להגשים מטרות מהחדר"

 



תגיות
תגובות