מועצת התלמידים והנוער: "תלמידי ישראל דורשים שר/ת חינוך!". fotolia

מועצת התלמידים והנוער: "תלמידי ישראל דורשים שר/ת חינוך!"

מועצת התלמידים והנוער הארצית מצרה על כך שעד שעד לשעה זו אף נבחר ציבור לא ראה לנכון להילחם על מערכת החינוך ועל דור העתיד של מדינתנו

בזמן שהממשלה החדשה שלנו נבנית ושרים רבים כבר נבחרו, תיק החינוך עדיין נשאר בודד ונכון לשעה זו, אף נבחר ציבור לא טרח או ראה לנכון להילחם על אחד התיקים החשובים, הלא הוא תיק החינוך.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מועצת התלמידים והנוער יצאה הערב (ה) בהודעה חריפה לציבור. "עיניהם של 2.5 מיליון תלמידים נישאות בימים אלו לעבר נבחרי הציבור שלנו, נישאות ומתאכזבות מכך שההרגשה היא שלאיש ממנהיגנו לא אכפת מאיתנו. זלזול בתיק החינוך הינו זלזול בתלמידי ישראל, בהיעדר הילחמות על תיק החינוך אין מי שנלחם על עתיד הנוער!"

© AdobeStock

"כיום, אפס דורשים מתוך מנהיגנו יש לאחד התפקידים החשובים ביותר במיוחד בעת הזו. תיק החינוך אינו פוחת בחשיבותו של אף תיק ולדעתנו אף החשוב ביותר, זאת זכות! החינוך הוא היכולת של מדינה להנחיל ערכים וליצור שינוי מהותי ואמיתי בכל". כותבת שקד יעקוב הדוברת הארצית של מועצת התלמידים והנוער הארצית.

לפיהם, אלו הן דרישות התפקיד מצד הנוער הישראלי:

  • מוכן להקדיש את חייו לשיפור פניה של מדינת ישראל.
  •  שואף ליצירת שינוי אמיתי בחינוכם של 2.5 מיליון אזרחי העתיד.
  •  ערכי ומאמין בדרך שלו.
  •  בעל אחריות להישאר ולהיות קשוב לתלמידים, ההורים והמורים.
© צילום: Fotolia

הם מסיימים בקריאה: "אנו קוראים לך, שר/ת החינוך העתידיים, האם נתקלתם בבעיה כלשהי עם האנשים שמסביבכם? לא מרוצים מהחברה הישראלית? הגעתם למקום הנכון!
אך שר/ת חינוך יקרים, אל תתבלבלו. התיק שקיבלתם אינו מקפצה הלאה ולכאן לא נכנסים בלית ברירה".

כולנו מחכים לך בקוצר רוח,
שר/ה שיילחמו עלינו ולעתיד מדינתנו!
בתודה מראש, תלמידי ישראל

תגובות