מגל גדות ועד לינוי אשרם: הנשים שמעוררות בנו השראה. צילום: עמית שיסל, Gettyimages.IL/ Dia Dipasupil

מגל גדות ועד לינוי אשרם: הנשים שמעוררות בנו השראה

נשים הן עם חזק ומעורר השראה וכדי שלא נשכח זאת לעולם, הכנו לכם רשימה של חמש נשים משפיעות, חזקות, חכמות, שמהוות מודל לחיקוי לכולם ולא עבור בנות בלבד

בעוד שאלה איילון מפגינה חוסר ביטחון בעצמה וביכולותיה (וללא סיבה באמת מוצדקת), זה אולי הזמן להזכיר שנשים הן עם חזק ומוערר השראה. כך שאולי פעם הבאה הדוגמנית שמתשתתפת ב"הישרדות VIP" תזכור זאת לפני שהיא ממעיטה בערכה . מלינוי אשרם ועד גרטנ טונברי - הנשים שעוררו בנו השראה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לינוי אשרם

לינוי אשרם, רק בת 20 וכבר ספורטאית עטורת מדליות מכל רחבי העולם. אשרם היא מתעמלת אמנותית אשר מחזיקה בשתי מדליות ארד מאליפויות אירופה ועוד 47 מדליות נוסםות (!) מתחרויות הסבב העולמי, מתוכן שלוש זהב ב"קרב רב". היא התחילה את הקריירה שלה כבר בגיל שבע ובגיל 12 החלה להשתתף בתחרויות בינלאומוית. למרות המחויבות הרבה לקריירת הספורט שלה, אשרם לא ויתרה על שירותה הצבאי והיא התגייסה במעמד של ספורטאית מצטיינת. הצעירה המוכשרת מהווה השראה לכולנו בשל העובדה שהאמינה בעצמה מגיל צעיר, היא נחושה ולא מוותרת לעצמה בדרך להגשמת היעדים והחלומות.

© צילום: עמית שיסל

גרטה טונברג

למי מכם שלא שמע על הנערה השוודית בת ה-17 נספר לכם בקצרה שבשנת 2018 פתחה טונברג בקמפיין לעידוד הממשלות להפסיק לזהם את כדור הארץ ולנקוט בפעולות כנגד משבר האקלים. במסגרת הקמפיין קראה גרטה לתלמידים לשבות ולא להגיע לבית הספר, הקמפיין צבר פופולריות ופרסום רב ברחבי העולם וגרטה אף הוזמנה לנאום בוועידת האקלים של האו"ם. מאז הנערה הצעירה הפכה לסמל של המאבק למען כדור הארץ וסחפה אחריה מיליוני אנשים. הישג לא מבוטל ובהחלט מעורר השראה.

ג'ואן רולינג

אין כמעט אחד שלא מכיר את ג'ואן רולינג המוכרת יותר כג'יי קיי רולינג. רגע לפני שהיא פרצה עם "הארי פוטר", היא הייתה אם חד הורית, ללא אמצעים או כסף. למרות זאת, לאחר הרבה השקעה התמדה ועבודה קשה, ולמרות שהייתה צריכה לשלוח את כתב היד של הספר הראשון של "הארי פוטר" ל-12 הוצאות ספרים שדחו אותו בזו אחר זו, הצליחה הסופרת הנחושה להוציא את ספרה הראשון תחת הכינוי החדש שלה, וזאת מכיוון שהמוציא לאור חשש שנערים לא ירצו לקרוא ספר שאישה כתבה. אבל החששות התפוגגו מהר, הספרים הפכו לסנסציה, עובדו לסרטים ואפילו נוצרו שלל מוצרי צריכה נלווים. רולינג הוכיחה לכולם שאישה יכולה לעשות הכל, היא רק צריכה להאמין בעצמה.

© John Phillips/gettyimages


תמרה בת מאיר קירש (פארי)

בניגוד לשאר הנשים ברשימה את תמרה לא רבים מכירים, אך חבל שכך. תמרה הייתה פעילה למען בעלי חיים ובעיקר חתולים. היא היתה גננת במקצועה והקימה את בית המחסה הראשון בנתניה לבעלי חיים, את הכלביה הראשונה בכוחות עצמה וללא תמיכת העירייה.
תמי נפטרה בשנת 2019 לאחר שנה בה פעלה רבות למען החתולים בעיר נתניה ולמען נתינת תנאים הולמים לבעלי חיים.

גל גדות

את גל גדות אין אחד שלא מכיר. הכוכבת שלנו בהוליווד מככבת על המסך ועל השטיח האדום וכל זה בחן ובקסם הייחודיים לה. גדות לא שוכחת מהיכן הגיעה והיא דואגת לייצג אותנו בכבוד, היא גאה בהיותה ישראלית ולא מנסה להסתיר זאת. גדות היא לא רק שחקנית מוכשרת, היא הוכיחה גם לא פעם שיש לה לב זהב והפעם האחרונה הייתה בעיצומו של משבר הקורונה העולמי, אז גייסה את כל חבריה מהוליווד כדי לצלם ביחד קליפ משעשע כדי להרים את המורל בקרב האנשים שנאלצים להישאר בבתיהם. הכי וונדר וומן.

© Gettyimages.IL/ Dia Dipasupil
תגובות