למרות הסגר: כך תחגגו בצורה מקורית את החג. adobestock

למרות הסגר: כך תחגגו בצורה מקורית את החג

גם את חגי תשרי אנחנו חוגגים בצל מגבלות הקורונה. לא נסענו אל סבא וסבתא ולא חגגנו במתכונת המורחבת כפי שתכננו, אבל היי! זה לא אומר שאי אפשר עדיין לשמח ולשמוח עם האהובים שלנו. הנה חמש דרכים יצירתיות לחגוג את החג ואת תחילת השנה החדשה

למרות הסגר והאיסור לחגוג עם המשפחה המורחבת, עדיין יש דרכים לשמוח ולשמח את האנשים היקרים והאהובים שלנו. מכיוון שגם את חגי תשרי אנחנו חוגגים תחת מגבלות הקורונה, אספנו עבורכם מספר דרכים יצירתיות לציון השנה החדשה וגם לשמח את הקרובים אלינו  -בין אם הם גרים איתנו בבית ובין אם לא.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

איגרות לחג

כן, כן, אתם קוראים נכון. זה הזמן לשבת, לגזור, לצייר, ליצור ולכתוב ברכות DIY לשנה החדשה. קצת דפים צבעוניים, מספריים, עטים או טושים יוציאו מכם את היצירתיות. כמובן שאל תשכחו לכתוב גם ברכה ולאחל דברים טובים לאהובים שלכם לכבוד השנה החדשה. אנחנו בטוחים שכל מי שיקבל את האיגרת (גם אם ייקח זמן לדואר ישראל) ישמח ויתרגש. בעצם, יש מצב שאפילו סבא וסבתא ישמרו את זה כמזכרת ואולי זה גם יקבל מקום של כבוד על המקרר...

אם יש סגר, תאפו עוגות

מתי כבר יצא לכם לאפות עם הדודות או להכין לסבתא עוגה טעימה? נצלו את ימי הסגר לאפייה משותפת בזום עם הקונדיטוריות של המשפחה (בואו נודה באמת, לכולנו יש אחת כזאת מסביב לשולחן החג) או לחלופין - אתם יכולים לאפות עוגת תפוחים או דבש לסבא, סבתא או בן משפחה אהוב אחר שלא יחגוג עמכם השנה את החג.

אותו הדבר, רק בזום!
אותו הדבר, רק בזום! © AdobeStock

תציבו מטרה

תחילת השנה היא הזדמנות נהדרת לשבת עם המשפחה הגרעינית ולחשוב ביחד על כל המטרות והיעדים שאתם רוצים להציב לעצמכם בתור משפחה. זה יכול להיות טיול שתמיד רציתם לעשות ביחד, פיתוח תחביב או כל דבר אחר שתרצו לעשות השנה. שבו ביחד (הרי גם ככה אין לכם לאן ללכת) ותעשו רשימה של כל החלומות והיעדים שתרצו להגשים בשנה הקרובה. 

אלבום תמונות

מתי יצא לכם להכין אלבום תמונות? רובנו שומרים את התמונות האהובות שלנו ושל הקרובים אלינו באלבומים ברשתות החברתיות, בנייד או בענן. נצלו את זמן הסגר ואת תחילת השנה החדשה שכדי לעבור כולם ביחד על התמונות שצילמתם במהלך השנה החולפת, לסנן, למיין וכמובן להיזכר ברגעים המיוחדים שלכם. לבסוף בחרו תמונות ועצבו אותם באלבום משפחתי מיוחד (למתקדמים: אפשר לשלוח את האלבום לסבא וסבתא).

© AdobeStock

טיקטוק חגיגי

מכירים את שירי החג הקלאסיים? יופי! הנה הזדמנות להפוך אותם לקצת יותר עדכניים. זה הזמן לעשות גרסה מיוחדת משלכם לשירים שכולם מכירים באמצעות הטיקטוק - זה הזמן לרקוד, להחליף תלבושות וכמובן גם לשתף את בני המשפחה (כן, כן, אנחנו הכי רוצים לראות את אבא רוק עם צנצנת דבש). אחרי שסיימם לצלם ולערוך - תוכלו להפיץ את הסרטונים בקבוצות הווטסאפ המשפחתיות ולאתגר את כל הדודות. 

 

 

תגובות