נפרדים ממירית הררי: "אופטימית חסרת תקנה". צילום מסך מאינסטגרם

נפרדים ממירית הררי: "אופטימית חסרת תקנה"

הבוקר (א') נפטרה מירית הררי, אשתו של שדרן הרדיו דידי הררי לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן • טור פרידה מאופטימית חסרת התקנה, שסחפה אחריה מדינה שלמה אל תוך מסע קשה ואופטימי שהסתיים בסוף עצוב

הבוקר (א), מירית הררי, אשתו של שדרן הרדיו דידי הררי, הלכה לעולמה בגיל 52 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בחודשים האחרונים שיתפה הררי בגילוי לב ובאומץ רב את מאבקה בסרטן הלבלב אשר תקף אותה בשנה האחרונה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

את מירית לא הכרתי מעולם ברמה האישית. לא שוחחתי איתה בדרך כזו או אחרת ולא יצא לי לפגוש אותה מעולם, אבל משום מה, אני מרגישה כאילו אני מכירה אותה שנים. הפוסטים ששיתפה במשך השנה האחרונה גרמו לי להרגיש חלק מהמסע שלה, ולא רק לי, אלא למדינה שלמה. כשהיא צחקה - צחקנו, כשהיא כאבה - כאבנו וכשהיא התרגשה - אנחנו סופר התרגשנו.

© צילום מסך מאינסטגרם

מירית היוותה אופטימיות מיוחדת ואף כינתה עצמה "אופטימית חסרת תקנה", היא שידרה את הטוב מהמקום הכי רע, היא נתנה לנו הצצה כל כך קטנה לעולם כל כך מסובך, שלנו, הרגישה הכי גדולה. היא שמרה לכל אורך הדרך על אורח חיים בריא, הקפידה על הספורטיביות והאימונים גם בזמנים הקשים היא. פתחה בפנינו נתיב של ראיה באור חיובי ולימדה אותנו לקחת דברים בפרופורציות גם כשזה לא נראה לנו אפשרי.

© צילום מסך מאינסטגרם

למדתי ממנה למצות את הרגע, לחיות כל יום כאילו זה היום האחרון, להעריך את ערך המשפחה. היא לימדה אותי להינות מהצחוק ולהבין שהוא התרופה הכי גדולה, היא לימדה אותי מהי אהבה אמיתית וכמה שהיא אינה תלויה בדבר ובעיקר, היא לימדה אותי לחלום ולכוון תמיד להגיע למחר.

© צילום מסך מאינסטגרם

ועכשיו, כשאר היא נפרדה מהעולם וברגעים אלה עושה את צעדיה הראשונים במסע הבא שלה, במסע אל העולם הבא יש לי בלב תקווה שהיא תהנה ותזכה לחיים טובים יותר בעולם הבא ושאנחנו נמשיך כמדינה את דרכה, שנחייך נצחק ונשמח, שנדע להעריך את הרגעים הקטנים ואת הדברים שנראים בענינו כמובן מאליו, נדע להעריך יותר מהכל.

תגובות