נשבר מהקורונה? קבלו 5 דברים חיוביים שהביא הנגיף. adobestock

נשבר מהקורונה? קבלו 5 דברים חיוביים שהביא הנגיף

הנגיף מסכן החיים שהגיח לחיינו סוגר אותנו בבתים ובלי בושה הוא גם לקח לנו את כל מקומות הבילוי. במשבר עולמי כל כך חריף, חשוב גם להיות אופטימיים, אז תלבשו חיוך רחב על הפניםכי ארגנו לכם חמישה דברים טובים שהנגיף הביא עמו!

נאמר כבר כמעט הכול על הקורונה... הנגיף מסכן החיים שהגיח לחיינו בלי שאף אחד ציפה לו, סגר אותנו בבתים ובלי בושה, לקח לנו את כל מקומות הבילוי. המצב הזה אכן די מבאס, אבל חשוב לזכור שלכל מטבע יש שני צדדים. במשבר עולמי כל כך חריף, חשוב גם להיות אופטימיים ולהסתכל על "חצי הכוס המלאה". אז תלבשו חיוך רחב על הפנים ופשוט תתחילו לקרוא, כי ארגנו לכם חמישה דברים טובים שהנגיף הביא עמו!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

  1. זמן משפחה

  2. בתקופה שלפני הקורונה, אנחנו וכל בני המשפחה שלנו היינו מאוד עסוקים - ההורים כל הזמן מיהרו לעבודה, אנחנו לבית ספר ואז לחוגים ומפה לשם, לא שמנו לב שמרוב המהירות שלנו, אנחנו כמעט לא מוצאים זמן לבלות עם המשפחה שלנו. תקופת הקורונה, סגרה את כל בני המשפחה בין כותלי הבית, וכך נתנה לנו הזדמנות לבלות עם המשפחה שלנו יותר. חבקו את ההזדמנות הזאת וקחו אותה בשתי ידיים. למשל, נסו ליזום מפגשים משפחתיים בסלון למשחקי קופסה או לדיונים. זהו זמן להשלמת פערים על כל מיני נושאים. גלו התעניינות בבני המשפחה שלכם ואולי תגלו- שהקורונה היא לא משבר, אלא עוד הזדמנות להעמיק את הקשר עם בני המשפחה... 

  3. © צילום: adobestock
  4. זמן לעצמנו

  5. להיות נערים ונערות בגיל ההתבגרות זה לא עניין פשוט. קשה להתאים את עצמינו למודל היופי ולא פחות קשה למצוא את מקומנו בעולם. גיל ההתבגרות הוא גיל מסקרן וחווייתי. הוא מלא בגילויים על העולם וגם על עצמנו. הקורונה, שפינתה לנו יותר זמן פנוי לבד, נתנה לנו הזדמנות לחקר עצמי מעמיק. זו הזדמנות ללמוד את עצמנו, לקבוע לעצמנו סדר עדיפויות, לשאול את עצמנו שאלות ולהציב מטרות. אם נדע לייעל את הימים שלנו ואת הזמן הפנוי, נוכל להוסיף עניין לימי "השום דבר" של התקופה הזו. בנוסף, החקר העצמי יכול לעזור לנו להיות יותר ממוקדים בהשגת המטרות והשאיפות שלנו. לכן, נסו להפיק מהימים של התקופה הזו תועלת חיובית ככל הניתן כי הקורונה היא לא רק משבר, אלא גם הזדמנות אדירה לחקר עצמי.

  6. זמן ליצירה

  7. קרה לכם אי פעם שעלה לכם בראש רעיון ממש טוב לציור או לתסריט לסרט, אבל פשוט הרגשתם שאין לכם מספיק זמן בשביל להביא אותו לכדי מימוש? ובכן, הקורונה מספקת לכם בדיוק את הזמן הפנוי הנדרש בשביל להפוך את היצירות שלכם מחלום למציאות. גם אם נדמה שהקורונה היא תקופה שבה לא קורה דבר, זה התפקיד שלכם לראות בה תקופה של עשייה ויצירה. זו תקופה להתבוננות מחודשת על העולם ואולי גם למציאת השראה חדשה. זה הזמן לתת לאמן שבכם את הדרור לצאת החוצה.

  8. © adobestock
  9. זמן להעריך

  10. לפני שהגיעה אלינו גברת קורונה, עד כמה באמת הייתם מעריכים את הכיף בלצאת למסיבה או את האפשרות לאכול במסעדה בשישי בערב? התקופה הזו מלמדת אותנו להוקיר תודה על מה שיש לנו, אפילו על הדברים שלקחנו כמובן מאליו! גם כאשר נחזור לשגרה, נמשיך בדרך הזו של הוקרת תודה ולא בלקיחת דברים כמובן מאליו. אני חושב שזה יכול להפוך אותנו לאנשים צנועים וחיוביים הרבה יותר!

  11. זמן להשלים פערים בעולם התוכן

  12. קיבלתם המלצה מחבר על ספר טוב או על סדרה מעולה, אבל מצאתם את עצמכם שוקעים בכל כך הרבה מטלות עד שלא הספקתם למצוא רגע לקרוא את הספר או לצפות בסדרה? אל תדאגו! הקורונה כאן לעזור לכם... המגפה שסיפקה לנו המון זמן הסתגרות בבית, היא חלון זמן גדול שבו אנחנו יכולים לקרוא המון ספרים ולראות מלא סרטים וסדרות! הרי כשמגפה עולמית משתוללת בחוץ, אין דבר יותר כיף מאשר לשבת עם כוס שוקו חם ולברוח לעולמות אחרים... אז קדימה, זה הזמן להתמכר לאיזו סדרה מגניבה ולהפוך את התקופה הזו לכיפית וחוויתית!

  13. © fotolia

 

תגובות