הסכיתו, הסכיתו! הפודקאסטים שאתם צריכים להכיר. adobestock

הסכיתו, הסכיתו! הפודקאסטים שאתם צריכים להכיר

קורה לכם שלפעמים אתם רוצים להעביר את הזמן ולא יודעים איך? ובכן, יש פתרון והוא די פשוט - האזנה לפודקסטים. מצאנו את הפודקאסטים שיעבירו לכם את הזמן בכיף ובעניין

לאחרונה, תחום הפודקאסטים החל לצבור תאוצה רבה בקרב העולם ונותן מענה לאותם אנשים שאוהבים לשמוע שיחות במהלך העיסוקים שלהם בחיי היומיום. עולם הפודקאסטים מגוון ועצום כך שניתן להאזין  כמעט לכל נושא אפשרי, למשל: חיות, מדע, היסטוריה, כלכלה, תרבות ועוד נושאים רבים. מצאנו לכם מספר פודקאסטים שיעבירו לכם את הזמן בכיף...

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"מה יש בזה" - קובי מלמד ואלעד יצחקיאן

בפודקאסט ''מה יש בזה'', תוכלו להאזין לסיפורים שונים ומופרכים שקרו בחיים האמיתיים. בכל פרק, מלמד מוצא סיפור הזוי במיוחד ומספר אותו לראשונה ליצחקיאן. הפודקאסט מוקלט בפעם אחת ללא עריכות והתגובה שלו אמיתית לגמרי. "מה יש בזה" משלב נושאים תרבותיים עם הומור והוא קליל ומצחיק.

להאזנה לחצו כאן

"הצ'ייסר מציג: משחקי המוח"

איתי הרמן, הצ'ייסר משעשועון הטלוויזיה ''המרדף'', שכתב את כל שאלות הטריוויה ברוב שעשועוני הטלוויזיה המובילים בישראל, החליט להרים את הכפפה וליצור פודקאסט משלו. בפודקאסט, הוא מספר בכל פרק על יכולות הזיכרון המטורפות שלו ומתאר סיפורים אמיתיים שקרו לו. בנוסף, בכל פרק הוא נותן למאזינים טיפים לשיפור הזיכרון בחיי היומיום. 

להאזנה לחצו כאן

You Turn Podcast - Ashley Stahl

בפודקאסט הזה, תוכלו להאזין לאשלי סטאל, יזמית שנכנסת לעומק העניינים בחיים על מנת לעזור למאזינים להיות הגרסה הכי טובה שלהם, היא מגבירה את הבטחון העצמי ונותנת טיפים לחיים רגועים ושלווים. מדי שבוע היא מארחת אורחים בעלי תובנות, ומעוררת שיחות שמכוונות לשיפור אורח החיים שלך מבחינת אהבה, חברות ועבודה.

להאזנה לחצו כאן

Anything Goes - Emma Chamberlain

אמה צ'מברלין, יוטיוברית עם 9.7 מיליון אנשים שרשומים לערוץ שלה, הקימה פודקאסט ששם היא מדברת על הכל. כשתאזינו לפודקאסט, תוכלו להרגיש שאתם מנהלים שיחה עם חברה טובה, בגובה העיניים ושיחה כנה ואמיתית. בתוכנית היא מעלה מחשבות, שיחות ועצות בנושאים מגווניםן, החל ממערכות יחסים ועד התמודדות עם כישלון. את הפודקאסט היא מעבירה בצורה מצחיקה ורצינית כאחת, מה שגורם לזה להיות אותנטי ואמיתי.

להאזנה לחצו כאן

 





תגובות