הסוד לחברות: כך תתחברו לאנשים חדשים בקלות. fotolia

הסוד לחברות: כך תתחברו לאנשים חדשים בקלות

מרגישים לפעמים שאתם לא יודעים איך לפנות למישהו חדש? איך ליצור איתו קשרי חברות שיחזיקו מעמד? אם אתם מרגישים כך – הכתבה הבאה מיועדת עבורכם!

כן, כן, הקורונה השפיעה ועדיין משפיעה על כל תחומי החיים שלנו. אבל בעיקר היא מבודדת אותנו חברתית - אנחנו לא נפגשים עם חברים בבית הספר, אין חוגים, אין טיולים. הכל נעשה דרך הזום וממש קשה להכיר אנשים וחברים חדשים. אבל איך בכל זאת עושים זאת? אספנו במיוחד בשבילכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בקלות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

תקשיבו לאחר

רובנו אוהבים לדבר הרבה ולספר על עצמנו ותמיד כיף שיש צד שני שמקשיב לסיפורים ולחוויות שאנחנו משתפים. כדי ליצור חברויות חדשות, חשוב לתת גם לאדם שמולכם להרגיש שמקשיבים לו. לכן, תנו לו מקום להתבטא. אם תנהגו כך, זה יכול להקל עליכם להתחבר בקלות.

© adobestock

אל תשפטו אחרים

כאשר אתם מקשיבים לאדם מולכם אל תשפטו אותו מיד. כמו שאתם לא אוהבים שאנשים מבקרים אתכם, כך גם אחרים לא אוהבים. לכן, כשאתם בחברת אנשים נסו לא להתנהג בשיפוטיות אלא תנהגו בפתיחות כלפיהם.

אל תנסו לנצח

אתם בתחילת הקשר החברי ונקלעתם לוויכוח? וותרו! גם אם אתם בטוחים שאתם צודקים והצד השני טועה, נסו להתפשר ולוותר לצד השני, חשוב ככל שיהיה נושא הוויכוח, חשבו שניה לפני – האם באמת שווה לריב על חילוקי דעות? עצה שלנו - אל תמשיכו להתווכח, כי גם אם תנצחו בוויכוח אתם תפסידו את החבר.

תמצאו מכנה משותף

תמצאו את המכנה המשותף ביניכם לבין האחר, המכנה המשותף יכול להיות סדרה ששניכם רואים, זמר שאתם מעריצים או אפילו תחביבים דומים. ברגע שתמצאו, השיחה ביניכם תזרום ולא תרגיש מאומצת ותקועה. בכך גם תימנעו משתיקות מביכות.

© Fotolia

תהיו טבעיים

איך הייתם מרגישים אם הייתם מדברים עם בן אדם, שאתם מרגישים שהוא מזייף את התחושות והדעות שלו רק בשביל לרצות אתכם? כנראה שלא הייתם ממשיכים לנהל איתו שיחה ולהתחבר איתו. לכן, נסו להיות עצמכם כמה שאפשר – תהיו נאמנים לאני האמיתי שלכם. קשר מזויף לא יחזיק מעמד זמן רב. בסופו של יום, אתם תרצו חבר אמת שתוכלו להיות אמיתיים איתו ולהתייעץ איתו.




תגובות