יצאו מכלל שליטה: המתיחות שהלכו רחוק מדי. צילום מסך מיוטיוב

יצאו מכלל שליטה: המתיחות שהלכו רחוק מדי

לכבוד האחד באפריל, הלוא הוא היום לקיים בו מתיחות, אספנו עבורכם את המתיחות שהלכו רחוק מדי - כאלה שלא הייתם מעלים בדעתכם שבכלל קרו. אל תחשבו שאנחנו מגזימים... כנסו לכתבה ותראו בעצמכם...

האחד באפריל מוכר לכולנו כיום המתיחות. מתיחות אמורות להיות מצחיקות ומלאות בהומור – אבל בכתבה הזו, נציג לכם כמה מתיחות שאיך נאמר את זה? הלכו קצת רחוק מדי. קריאה מהנה (ואל תנסו את זה בבית)!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

דרמה בלחיצת כפתור 

את המתיחה הזאת קשה לתאר במילים. במתיחה, הוצג לאנשים כפתור- באזר עם שלט שכתוב עליו "לחץ כדי להוסיף דרמה". אנשים שהתפתו ולחצו על הכפתור הרגישו כאילו הם בסרט הוליוודי של ממש! הם הרגישו שמתרחש קרב עם משתתפים רבים, ממש אל מול עיניהם. נשמע הזוי? ניתן לראות על ההבעות ההמומות של הנמתחים – שגם הם חשבו ככה.

נחש במיטה 

היוטיובר האמריקאי "דרק דיסו" החליט להפתיע את חברה שלו. לא בורד חמוד, כמו שדי הגיוני לחשוב. "רגע, אז איך?", אתם שואלים? הוא שם לה שני נחשים גדולים מאוד במיטה בזמן שהיא ישנה ואם זה לא מספיק, הוא גם תיעד את זה. ברגע שהוא העיר אותה - החברה שלו הייתה בהיסטריה ולא הפסיקה לצרוח (ובצדק). אין ספק שהמתיחה הלכה רחוק מדי...

גונבים גלגלים של מכוניות

במתיחה הזאת היוטיובר האמריקאי, רומן אטווד, עבד על אנשים שבאו לנסוע במכונית שלהם. הוא מתח אותם בכך שהוא פירק להם את הגלגל. חלק מהאנשים "נפלו" במתיחה ורצו לתפוס את הגלגל ש"פורק", אבל חלק מהאנשים שמו לב שהגלגל בכלל מחובר לאוטו והתחילו לצחוק. 

רוחות רפאים 

במתיחה הזו, היוטיובר, הומאן נורי, הפחיד אנשים בעזרת רוח רפאים מדומה, אשר עובדת על רחפן. חלק מהאנשים צחקו וניסו להבין איך  זה עובד ואילו חלק נכנסו להיסטריה והתחילו לברוח.

מפוצצים את הילד

כן, כן – טייטל די מפתיע יחסית לדבר תמים כמו מתיחה. מה הסיפור מאחוריו? המתיחה יוצאת הדופן הזו, בה היוטיובר רומן עבד על אשתו שבנו, שנסע על טרקטורון איבד שליטה עליו והטרקטורון התפוצץ – נראית לא רק בעיניכם כרעיון די הזוי. כדי לקיים את המתיחה, רומן הביא בובה בגודל של בנו והלביש אותה כמוהו. מלבד זאת, הוא הביא טרקטורון גדול שאפשר לשלוט עליו עם שלט רחוק. אשתו של רומן הייתה פשוט בהלם מהמתיחה והתחילה, די בצדק, לבכות מרוב בהלה.

 

 

תגובות