מתכוננים לסופ"ש: כך תעבירו את השבת בכיף. AdobeStock

מתכוננים לסופ"ש: כך תעבירו את השבת בכיף

יום חמישי הגיע, ואיתו הניחוח הזה באוויר של סוף השבוע. יום שבת מתקרב ואין דבר יותר כיף מלנצל את יום המנוחה לעשייה כיפית, רגועה ומהנה. מתלבטים איך לנצל את השבת? קבלו חמש פעילויות מהנות שאפשר לעשות ביום שבת

אין אחד שכל השבוע לא מחכה ליום הזה – יום שבת, היום שבו אפשר לעשות הכול, שכל המשפחה ביחד בבית, אין לימודים ויש הרבה זמן פנוי. מחפשים מה לעשות כדי להעביר את היום בצורה? המשיכו לקרוא!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

פיקניק

מדינת ישראל מספקת לנו הרבה ימים שטופי שמש שכדאי לנצל לצורכי הנאה. אחד מהדברים שהכי כיף לעשות עם משפחה וחברים, הוא להתנתק, לעזוב את השבוע שהיה ולהתנקות לקראת שבוע חדש. לפיקניק אפשר להביא כריכים, חטיפים או אפילו רק מים, כל אחד יכול לעשות זאת בפארק הקרוב לביתו או לנסוע לחוף הים. כל מה שצריך לפיקניק מוצלח הוא מחצלת ומצב רוח טוב!

© shutterstock

קריאת ספרים

אחד מהדברים המהנים שאפשר לעשות הוא לקרוא ספרים, כל אחד יכול לעשות זאת בדרך שהוא אוהב, בין אם מדובר בספר דיגיטאלי, ספר ממשי קנוי מהחנות או מושאל מהספרייה. לספרים יש ז'אנרים רבים, וכל אחד יכול למצוא ספר שמעניין אותו בסגנון האהוב עליו. כך ניתן להעביר את השבת בהתנתקות מהמציאות, וכניסה לתוך עולם הסיפורים.

צפייה בסרטים

מי מאיתנו לא אוהב לראות סדרה טובה או סרט מותח? לכן, אפשר לבחור להעביר את השבת בצפיית סרטים עם המשפחה או חברים, או שאפשר לעשות בינג' לסדרה אהובה. בצורה כזו, ניתן להעביר את יום השבת במנוחה והנאה.

© adobestock

ספורט

לפעמים חלקנו שוכחים לעשות ספורט במהלך השבוע או שסתם לא מוצאים זמן מתאים לעשות, לכן שווה לנצל את יום שבת בשביל להתאמן. כל אחד יכול לעשות את הפעילות הגופנית האהובה עליו – הליכה, ריצה, ריקוד, יוגה, נסיעה באופניים ועוד. מחקרים מוכיחים שבנוסף להיבטים הבריאותיים החיובים שיש לפעילויות ספורטיביות הן גם משפיעות לטובה על מצב הרוח!

משחקי קופסה

מה שכיף ביום שבת הוא שכל המשפחה נמצאת בבית, ההורים לא בעבודה, אנחנו לא בבית הספר בין שיעורי הזום וכך גם האחים שלנו. לאור זאת, אפשר להחליט לעשות מרתון משחקים משפחתי. כל אחד יכול לבחור במשחק המהנה ביותר עבורו ואף ניתן לשחק כמה משחקים שונים – "טאקי", "מונופול", "הרמז" ועוד.

 

תגובות