לא בדיוק כמונו: האנשים עם היכולות המיוחדות. Fotolia

לא בדיוק כמונו: האנשים עם היכולות המיוחדות

גוף האדם מסוגל לעשות דברים נפלאים, אבל לפעמים אנחנו שומעים על אנשים שיכולים לעשות דברים קיצוניים עם הגוף שלהם, מה שהכניס אותם לספרי ההיסטוריה. מעור שיכול להחזיק מתכת ועד עמידה בקור קיצוני - אל תנסו את זה בבית!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

טים קרידלנד

טים קרידלנד האמריקאי ידוע בשל העמידות שלו לכאב. קרידלנד מופיע בקרקס אמריקאי, בו הוא עושה פעלולים שונים שבהם הוא מכאיב לעצמו כמו אכילת אש ותקיעה של מוטות חדים בפה שלו (כאשר השיא היה תקיעה של 106 מוטות בגופו). הפעלולים של קרידלנד הביאו לו את הכינוי "מלך העינויים". יכולתו של קרידלנד נובעת משליטה במצבו הנפשי, אשר מונעת ממנו להגיב לכאב שהוא מרגיש. 

 

עור מגנטי

כ-12 אנשים ברחבי העולם, מרומניה ועד הודו, טוענים שהעור שלהם מגנטי. בדרך כלל, אנשים אלו יכולים להרים כמויות גדולות של מתכת. בדרך כלל, לאנשים האלו יש עור חלק ביותר ויכולים להרים גם חפצים אחרים. דבר שרומז שהיכולת הפיזית שלהם היא בעצם עור דביק. בדרך אחת או אחרת, לאנשים אלו יש את היכולת להרים חפצים בקלות, וללא מגע ידם.

הנזירים בטיבט שיכולים לחמם את עצמם

רבים מהנזירים בטיבט הם בעלי יכולת ייחודית להעלות את חום גופם בעזרת מדיטציה. שיטת המדיטציה, אשר נקראת "Tum-mo", מאפשרת לנזירים להיכנס למצב מדיטטיבי אשר מעלה את חום גופם משמעותית. השיטה הבודהיסטית הזאת תלויה במספר דברים. ראשית, ישנו הצורך לנשום באופן מאוד ספציפי, בכדי לייצר חום, ושנית, ישנו הצורך לדמיין, באופן מוזר, את עמוד השדרה של האדם עולה באש, בכדי למנוע את התקררות אזור הגב.

© adobestock

האיש שלא מתעייף

דין קרנזס הוא מתעמל אמריקאי בן 58, והכוח שלו הוא שאינו מתעייף אף פעם. דין, אשר משתתף במרתונים באופן קבוע, לא מראה שום סימני התעייפות במהלך התעמלות. ישנן טענות שהדבר לא מתקיים, ושקרנזס מתנהל כמו אומן מופיע ולא אצן, אך קרנזס השלים מספר טורנירים, ביניהם ריצה דרך כל מדינות ארצות הברית בחמישים ימים, דבר אשר מציג את האפשרות שדבר מתקיים ושקרנזס לא מתעייף לעולם.

 

תגובות