לחוצים? שישה דברים מרגיעים שאפשר לעשות בבית. adobestock

לחוצים? שישה דברים מרגיעים שאפשר לעשות בבית

הכינו מתכונים, תשיגו חבילת עפרונות צבעוניים, ותדאגו שהמונופול בקרבתכם! אלו הדברים שיעזרו לכם להפחית לחץ מבלי לצאת החוצה

על כולנו עוברים ימים לא קלים בכלל, לכן חשבנו בשבילכם על כמה רעיונות שיכולים לעזור לכם להירגע, שלא כוללים מסכים ואפילו מבלי לצאת מהבית! זה הזמן לעזוב את הטיקטוק, האינסטגרם והנטפליקס לכמה שעות ולהתחיל להפיג לחצים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לאפות

לבד ברוגע או זמן איכות עם אחד מבני המשפחה, אפייה היא הפתרון המושלם. באפייה אתם יכולים ליהנות גם מהדרך וגם מהתוצאה הטעימה. אז זה הזמן למצוא את המתכון למה שהכי רציתם להכין ופשוט לא היה לכם מתי.

 

© adobestock

לפרוק רגשות בכתיבה

גם אם אף פעם לא יצא לכם לכתוב ככה סתם, קחו דף ועיפרון ו"תשפכו" את כל מה שעובר עליכם. מי שכותב יודע שיש הבדל עצום בין המחשבות שלנו בראש לבין מה שיוצא על הדף. מבטיחים לכם שאחרי שתעשו את זה אתם תרגישו הרבה יותר משוחררים ובנוסף זה ייתן לכם נקודת מבט אחרת ממה שחשבתם.

 

© Fotolia

 

לעשות סדר בחדר

חדר מבולגן לפעמים יכול להשפיע גם על הרגשות שלנו. לנקות אותו יעזור לכם לנקות גם את הראש, לכן תיקחו שקיות, חומרי ניקיון וגם מוזיקה תוסיף לאווירה (כמובן לא באוזניות או חזקה מדי כדי שתהיו מוכנים במקרה של אזעקה).

© adobestock


לצבוע דפי צביעה

צביעה היא הפיתרון היצירתי המרגיע שמתאים גם למי שלא חזק בציור. באינטרנט יש שלל דפי צביעה חינמיים להדפסה, שלגמרי יעבירו לכם את הזמן. תדפיסו לכם דף ציור שמצא חן בעיניכם, תיקחו חבילת צבעים ותיהנו.

להכין מסיכות טיפוח ביתיות

היום הזה יכול להיות הזדמנות מעולה לטפח את עצמנו. באינטרנט יש מגוון מסיכות טיפוח שיכולים להתאים לסוג הפנים או השיער שלכם ,שאפשר להכין מחומרים שיש כמעט לכולם בבית. תוכלו ללמוד מתכונים חדשים, ליהנות מהדרך ולסיום להיות זוהרים מתמיד. רק תשימו לב שלא מדובר בחומרים שעלולים להזיק לפנים.

© adobestock


ליהנות מזמן איכות עם המשפחה

ביומיום בדרך כלל כל המשפחה עמוסה בין אם זה בלימודים, עבודה ועוד דברים חשובים. כך שלא יוצא לנו לבלות איתם כמעט אם בכלל. היום תנסו לשכנע אותם להתכנס ביחד ולהעביר את הזמן בדיבורים או במשחקי קופסא, ואולי תגלו בהם צדדים שלא הכרתם.

© AdobeStock
תגובות