הכי פאן: כל הדברים הכיפים שקורים במחנות קיץ. באדיבות השומר החדש

הכי פאן: כל הדברים הכיפים שקורים במחנות קיץ

אין דבר יותר שובר שגרה ומרענן בחופשה שאחרי שנת קורונה מאשר מחנה קיץ מיוחד, ואין דבר יותר כיפי ממחנה קיץ שמשלב בתוכו גם פעילות עם משמעות מיוחדת לצד חברים ואווירה טובה. לכבוד תחילת החופש הגדול ופתיחת עונת ההרשמה, הכנו לכם רשימה של כל הדברים שהם הכי פאן במחנות הקיץ!

בשיתוף עם השומר החדש

החופש הגדול הגיע אחרי שנה לא פשוטה - סגרים, לימודים בזום ומבצע "שומר החומות" אחד שהכניס את כולנו למרחבים המוגנים. הקיץ הוא הזדמנות נהדרת לנקות קצת את הראש, להקליל אווירה ובעיקר לעשות כיף חיים לפני שמתחילה עוד שנת לימודים. אז, אמרנו קיץ, אמרנו כיף ואין דבר שיותר מסמל את שני אלו מאשר מחנות קיץ!

גם השנה יפתח מחנה הקיץ החקלאי של השומר החדש שמשלב את כל הדברים הכי שווים ביחד עם טבע, נוף, חקלאות ומשמעות. אז לכבוד החופש הגדול והאווירה המרימה הכנו לכם רשימה של חמישה דברים שהם הכי פאן במחנות הקיץ! 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

יציאה מהבית לחווייה מיוחדת

אין נער או נערה שלא חולמים מדי פעם על הרגע הזה בו הם יהפכו לעצמאיים ויצאו מהבית של ההורים. מחנה קיץ הוא הזדמנות נהדרת להתמסות בחווייה הכיפית הזאת של כמה ימים ללא ההורים. במחנה קיץ אתם יכולים להיות אדונים לעצמכם בלי שישאלו אתכם - אכלתם? שתיתם? הכנתם שיעורי בית? מחנה קיץ מביא איתו הרגשה של עצמאות ותאמינו לנו, אין דבר יותר כיף מזה.

© באדיבות השומר החדש

להתחבר לטבע

אין דבר יותר מרענן ומשחרר מלשנות אווירה. אחרי כמעט שנתיים בהן היינו רוב הזמן בבתים, בלי אפשרויות בילוי יותר מדי, הכי פאן זה לשנות אווירה. ואין דבר שיותר מתאים למשימה הזאת מפשוט לצאת למחנה קיץ ולהקיף את עצמנו בנוף היפה של ארצנו הקטנה והמיוחדת, לנשום אוויר שונה מזה של העיר ופשוט ליהנות מהשקט שיש למרחבים להציע. בנוסף, במחנה הקיץ החקלאי תוכלו לשדרג את חווית הטבע אף יותר ולזכות לעזור לחקלאים המקומיים אחרי שנה כה קשה עבורם עם התבואה, ללמוד קצת על עבודה חקלאית ולהרגיש מה זה זה להיות אחראיים בעצמכם על תוצרת טבע מקומית.

© באדיבות השומר החדש

 

חברים, חברים, חברים

מחנה קיץ הוא למעשה מסיבת פיג'מות אחת גדולה, רק שבמקום לילה אחד, המסיבה נמשכת כמה ימים. אין דבר יותר כיפי מאשר לבלות עם החברים, נכון? אז תתארו לעצמכם את האווירה המושלמת והמרימה שנוצרת במחנה קיץ שבו אתם מתעוררים, מבלים, אוכלים, יושבים סביב המדורה ועוסקים בפעילויות כשאתם מוקפים בחברים בני גילכם 24/7. אגב, במחנה הקיץ החקלאי אתם גם תפגשו ילדים מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ - מה שמוסיף עוד יותר לחווייה.

© באדיבות השומר החדש

להרגיש כמו בסרטים

כמעט כל סרט הוליוודי או סדרה שעוסקים בבני נוער מתרחשים במחנה קיץ, כי זה פשוט ברור לכולם שזה המקום המושלם לבלות בו! ומי מאיתנו לא חשב אי פעם שהוא קצת חי בסרט. אז אין דבר יותר כיפי מלצאת מהמסכים ולחוות את הדבר האמיתי במציאות, ועוד כשאתם מוקפים בטבע וחברים. הכי כיף...

משהו שאף פעם לא עשיתם

מתי עוד יצא לכם לעשות דברים חדשים ומעניינים כאלו שלא עשיתם ביומיום? ועוד יותר מזה - מתי עוד תוכלו לשלב פעילות כיפית עם תרומה לקהילה ולסביבה (היי! אנחנו הרי כבר יודעים שפעילויות מהסוג הזה הן הפעילויות הכי מספקות ומרוממות את הנפש!). בדיוק בשביל החווייה הכיפית הזאת יש מחנות קיץ שמשלבים ערכים ופאן כמו מחנה הקיץ החקלאי של השומר החדש.

© באדיבות השומר החדש

אם גם אתם רוצים לחוות את כל הטוב והכיף הזה, מהרו להירשם ולשריין לעצמכם מקום והצטרפו לאחד ממחנות הקיץ החקלאיים של השומר החדש שמיועדים לבני נוער שמעוניינים לקחת חלק בחוויה ערכית ומשמעותית של נתינה וערבות הדדית, חיבור לאדמה דרך התנדבות חקלאית ולימוד. בואו להתחבר לטבע ולאדמה, תפגשו המון חברים חדשים (וגם את עצמכם) ותיקחו חלק בעשייה ערכית ואחריות חברתית. לפרטים והרשמה לחצו כאן

תגובות