התגשמות חלום: ככה תהפכו את החלומות שלכם ליעדים . ADOBESTOCK

התגשמות חלום: ככה תהפכו את החלומות שלכם ליעדים

שנת 2022 החלה וזה בדיוק הזמן לקבוע מטרות ויעדים חדשים, השאלה הגדולה היא איך מגשימים אותם? • מהחלומות הקטנים ועד הגדולים, הכל תלוי רק בכם! כל מה שאתם צריכים זה כמה טיפים שיגרמו לכם לקום מהכסא ולצאת להגשים!

אין זמן מושלם יותר מעכשיו לתכנון המטרות שלנו לשנה החדשה. הרי לכולנו יש איזו מטרה שאנחנו רוצים להגשים אותה, בין אם זו מטרה הכי קטנה שיש וגם הכי ענקית. אז איך בוחרים מטרות והכי חשוב- איך משיגים אותם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

 

שלב ראשון: רשמו על דף את כל המטרות שלכם

תיקחו דף ועט ורשמו כל המטרות שעוברות לכם בראש! מהמטרות הקטנות, כמו לשמור על חדר מסודר ועד מטרות גדולות יותר, כמו להופיע על שלט באיילון. אל תפחדו לכתוב את כל החלומות שאתם רוצים להפוך למטרות. תרשו לעצמכם להתפרע בשלב הזה.

תזכירו לעצמכם כל יום את המטרות שלכם  © ADOBESTOCK

 

שלב שני: תתחילו לסנן

כדי לוודא שאנחנו באמת נשיג את מטרותינו, אנחנו צריכים לבחור אותם כמו שצריך. לכן חשוב מאד לסנן מתוך הרשימה שיצרנו את אלו שהכי נכונות ואפשריות, לפי הפרמטרים הבאים:

  • לדייק במטרות שלנו, לנסח אותם בצורה כזו שאפשר באמת להשיג אותם (לא לדבר באופן כללי, להגדיר מטרה עם יעד ברור ומובן)
  • לבחור במטרות שתלויות רק בנו ולא באחרים- שלנו יש את האופציה להשפיע עליהם ולגרום להם לקרות.
  • לבחור מטרות שיש לנו קשר רגשי אליהם, שיש לנו תשוקה ורצון שיתגשמו
© ADOBESTOCK

שלב שלישי: אל תפחדו לצעוק את המטרות שלכם

כשאנחנו אומרים את המטרה שלנו בקול, קל לנו יותר להתחייב אליה. לכן תדברו עליה עם חברים, משפחה ואפילו עם אנשים שהכרתם הרגע. אולי הם יוכלו לתת לכם טיפ להשיג אותה או אפילו יקשרו אותכם לאנשים שהיו במצבכם וכבר השיגו את מה שאתם רוצים. אבל כפי שאמר פטריק מבובספוג "דיבורים כמו חול ואין מה לאכול", אז אל תשכחו לפעול עבור המטרה ולא רק לדבר עליה. 

אל תפחדו לצעוק את המטרות שלכם © ADOBESTOCK

 

שלב רביעי: תדביקו את הרשימה מעל המיטה

כשאתם מדביקים את רשימת המטלות מעל המיטה, ככה אתם מזכירים לעצמכם כל יום את המטרות שלכם- רגע לפני שאתם הולכים לישון ורגע לפני שאתם מתחילים יום חדש. זה יעזור לכם לשמור על התמדה, לזכור שיש לך מטרה והיא תוביל אתכם לאורך כל היום בקידום שלה.

 

לתלות את הרשימה מעל המיטה © ADOBESTOCK

שלב אחרון: זה הזמן שלכם לעבוד למען השגת המטרות

אז אחרי שהבנו מה המטרות שלנו לשנה הקרובה, זה הזמן לעבוד קשה כדי להשיג אותן. זה לא הולך להיות פשוט וברור שיהיו רגעי ייאוש. אבל אל תשברו! אם תבחרו לוותר, המטרה לא תקרה והרי כולנו יודעים איזה סיפוק אדיר יש לנו כשאנחנו עומדים ביעדים שהצבנו לעצמנו? אנחנו מאמינים בכם שתעשו את ההכי טוב שלכם ותצליחו, עכשיו נשאר לכם להאמין ולהגשים.

תגובות