לא יוצאים מהמזגן: מה אפשר לעשות בבית?. ADOBESTOCK

לא יוצאים מהמזגן: מה אפשר לעשות בבית?

סובלים מחום? אנחנו הכי מבינים אותכם! אז מצאנו לכם כמה רעיונות לפעילויות שוות במיוחד שאפשר לעשות גם מהבית

הטמפרטורות בחוץ גבוהות וחם מהרגיל, המזגן דולק שעות ולא ברור כמה עוד שעות נחזיק מול טלוויזיה. אל דאגה, אנחנו פה בשבילכם! תכינו את הסינרים, בגדי הספורט ואפילו את המכחולים- מצאנו לכם פעילויות שוות מבלי לצאת מהמזגן. החופש הגדול זו הזדמנות מעולה לאמץ תחביבים חדשים, אורח חיים בריא ואפילו להכין דברים מתוקים, אז צאו מהטיקטוק ותתחילו להנות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

© ADOBESTOCK

לעשות סדר בארון

בכנות, כמה מהבגדים שלכם אתם באמת לובשים? סידור הארון והוצאת פריטים לא נחוצים תכניס אנרגיה חדשה לחדר וגם לחיים שלכם. תשאלו את עצמכם טוב מה אפשר לתרום ובמה אתם עוד משתמשים ואפשר לקפל חזרה למדף. עם מוזיקה טובה ברקע תוכלו להעביר את היום בכיף ועם ארון מסודר.

© ADOBESTOCK

לאפות

אין דבר יותר כיף מלגלות מתכונים חדשים, להכין אותם עם עצמנו או עם חברים ובסוף להנות מהתוצאה הטעימה. גם אם אתם לא שפים מקצועיים, אפייה זה לכל אחד ובעזרת מתכונים פשוטים מהאינטרנט, תוכלו להעביר את היום בכיף ובצורה מתוקה. רק אל תשכחו להשאיר את המטבח נקי אחריכם!

© ADOBESTOCK

עבודת קיץ

העבודה שכל תלמיד מעדיף לשכוח. נכון זה לא כיף, אבל אם אתם כבר בבית, לא עדיף לסיים עם זה? תחשבו על תחושת ההקלה שתקבלו לאחר שתגמרו את העבודה ותוכלו להנות מהחופש. אפילו אפשר ללמוד שעה ביום בכל יום והעבודה תיגמר מהר משחשבתם!

© ADOBESTOCK

להתאמן 

זה שאתם בבית לא אומר שאתם לא יכולים להתאמן. החופש הגדול זו הזדמנות מעולה לאמץ אורח חיים בריא. הרשתות מוצפות באימונים דיגיטליים שאפשר לעשות גם מבלי לצאת לחום הנורא. אז תכינו לכם בקבוק מים, תעלו על בגדי ספורט ותתחילו לזוז!

© ADOBESTOCK

ללמוד תחביבים חדשים מאינטרנט

משחמט, לנגן בגיטרה ועד תכשיטנות וצמות, בעידן של היום אפשר ללמוד הכל מהבית, ואנחנו צריכים לנצל את זה. אפשר להנות מתחביבים חדשים מבלי להתאמץ, כל מה שצריך זה למצוא מדריך טוב באינטרנט. מי יודע אולי תגלו כישרון חדש...

© ADOBESTOCK

לצייר

במשך השנה אנחנו נמצאים בתקופת לימודים לחוצה שאין בה שנייה לנשום, אז החופש הגדול זה הזמן המושלם לעשות פעילויות מרגיעות כמו ציור. זה יכול להיות בעיפרון או אפילו בצבעי אקריליק. לאלו מבנינו שפחות כישרוניים בציור, אתם יכולים להתחיל מיצירות פשוטות או אפילו להדפיס דפי צביעה, אין דבר יותר כיף מאומנות והיא לגמרי לכל אחד.

© ADOBESTOCK
תגובות