7 בום! הטיפים של עמית בחובר לטיולים עם המשפחה. צילום @amitbacho

7 בום! הטיפים של עמית בחובר לטיולים עם המשפחה

מחפשים טיפים לטיולים בטבע עם המשפחה שלכם? במסגרת "זמן משפחה - טיול משפחתי", עמית בחובר, משפיען רשת ובלוגר הטיולים הגדול בישראל, הכין לכם כמה עצות מעולות לזמן איכות בטבע יחד עם המשפחה וגם: מה הם שלושת המקומות הכי מומלצים לטיול עם המשפחה בחגים?

בשיתוף עם תנובה

רוצים לארגן זמן איכות עם המשפחה בטבע אבל לא יודעים איך להתחיל ולאן כדאי לנסוע? השגנו לכם טיפים ממי שיודע דבר או שניים על טיולים - עמית בחובר (amitbacho@), משפיען רשת ובלוגר הטיולים הגדול בישראל עם 294K עוקבים (נכון לרגע זה). איך תשכנעו את ההורים שלכם לצאת לטיול בטבע עם המשפחה? אלו הדברים שאתם צריכים לשים אליהם לב רגע לפני! וגם -  המלצות למקומות הכי מושלמים לטיול משפחתי וכייפי בטבע!

סקר מיוחד!
כמה מבני הנוער מבלים עם המשפחה בטבע?
פרוגי
כמה בני נוער יעדיפו לבלות עם המשפחה ומהי הפעילות המשפחתית המועדפת עליהם? רגע לפני עליית הפרויקט "זמן משפחה - טיול משפחתי" ערכנו סקר מיוחד עם "תנובה" ומכון מדגם (בראשות מנו גבע) ובדקנו את העדפותיהם של בני הנוער לבילויים ופעילויות בזמנם הפנוי

טיפ מספר #1

לבוא מראש עם מיקום מדויק בוויז למעיין או חוף. תמיד לבדוק לפני שזה זמן טוב להגיע למקום מבחינת מזג אויר, עומס מבקרים ואפילו מבחינת איכות המים. לא מספיק לדעת את השם של המקום צריך לראות שמוצאים אותו בוויז! ההורים, הדודים ואפילו הסבים והסבתות יאהבו יותר לדעת באופן מסודר איך מגיעים, לאן הולכים ומה צריך להביא. ההמלצה שלי היא למשל להכין את האוכל מראש בבית.

זה גם יחסוך זמן בדרכים ובחיפוש אחר חנויות מזון, וגם כל בן או בת משפחה יוכלו ליהנות מהמנה המועדפת עליהם. ניתן להפוך את ההתארגנות לטיול לעוד זמן משפחתי כייפי בבית ולהכין יחד מתכונים קלילים כמו פשטידות, מקלות גאודה או סנדוויצ׳ים עם גבינה צהובה, חביתה או ממרח אהוב. ההתארגנות המוקדמת גם תעשה לכם דרך קלילה יותר וגם כאמור תאפשר עוד זמן משפחתי יחד!

טיפ מספר #2

עדיף לבחור מקום חינמי. חינם זה אומר שהוא פתוח לכולם - אין צורך בהרשמה או שלא תהיה אפשרות להיכנס במידה ואתם מגיעים עם המשפחה המורחבתהשאיפה היא שכולם יוכלו ליהנות מהטבע, ללא צורך בעלויות נוספות. כך גם המשפחה תוכל ליהנות מאטרקציות נוספות כחלק מהטיול.

עמית עם האחיינים - שקד ודקל בחובר
עמית עם האחיינים - שקד ודקל בחובר ©צילום @amitbacho

טיפ מספר #3

מרחק הליכה: רצוי לדאוג שהדרך אל המעיין או הנחל תהיה קצרה. 10 דקות מקסימום! לא כל בני המשפחה יכולים ללכת באותו הקצב או באותה מסוגלות כמוכם, בני הנוער. ולכן עדיף להתחשב בכולם ולמצוא את המקום שיש בו מרחק קצרצר בין הפעילויות השונות שיש לטבע להציע לנו.

טיפ מספר #4

צל! בדרך כלל אין וצריך להביא צילייה! חשוב לשמור על הבריאות שלנו ושל האחים, הדודים הסבים והסבתות, ועדיף למצוא מקומות שאפשר להתמגן בהם מהשמש הישראלית. במידה ואין - כאמור, אפשר להצטייד בהתאם ולהכין את ההורים.

טיפ מספר #5

לוודא ששבילי ההליכה מישורים ונוחים. כלומר: שלא צריך לטפס על הר או לרדת עמק כדי להגיע למים. שוב, מתוך הצורך להתחשב בצורת ההליכה ובקצב ההליכה של שאר בני ובנות המשפחה, בעיקר המבוגרים מביניהם (היוש, סבתא שושי!). בסופו של דבר - אתם באים יחד ליהנות וחשוב לכם שכולם יצאו מרוצים ומלאי חוויות.

© adobestock (אילוסטרציה)

טיפ מספר #6

להביא שקיות לזבל ולקחת איתכם הכל עד הפח! חשוב: לא להשאיר בשטח - חיות מפזרות את האשפה ועלולות לאכול דברים שאסור להן. הטבע הוא של כולם, קיבלתם אותו נקי - תחזירו אותו נקי! גייסו את האחים, האחיות או האחיינים יחד עם ההורים ונקו אחריכם.

טיפ מספר #7

להתכונן בהתאם: להביא בגד ים, כפכפים ונעליים, קרם הגנה מים ואוכל. הכי חשוב לבוא הכי מוכנים שיש, אפילו קצת יותר מהמתוכנן על מנת שלא ייחסר לכם שום דבר בטבע. תהיו מוכנים לכל פעילות שתכננתם לכם ולמשפחה - ותאמינו לי, לא תתחרטו! אפילו עבדו מראש על רשימה יחד עם האחים הגדולים, הקטנים או ההורים שלכם.

© צילום @amitbacho

ואילו מקומות מומלצים לטיול עם המשפחה? עמית הכין עבורכם מספר סרטונים מיוחדים עם המקומות הכי מושלמים שיש!

עין מגדל

מעיין הסוסים

חוף דור

היכנסו למתחם "זמן משפחה - טיול משפחתילטיפים ורעיונות נוספים לטיול המשפחתי הבא שלכם

תגובות