המדריך: כך תרוויחו כסף בקיץ. המדריך: כך תרוויחו כסף בקיץ. צילום: פייסבוק משטרת ישראל

המדריך: כך תרוויחו כסף בקיץ

כתב פרוגי מביא לכם מדריך מיוחד, בו הוא מציג ארבע אפשרויות מקוריות להרוויח כסף בקיץ: מכרו פריטים ישנים, תקנו בזול ותמכרו ביוקר, הפכו לסוכני מכירות ונהלו דפי פייסבוק

חופשת הקיץ כבר יצאה לדרך. 700,000 תלמידי החטיבה העליונה, יצאו לחופש הגדול כבר ב-20/6, וכמו בכל שנה, רבים מהם ירצו לנצל את הזמן הרב לבילויים שונים. 

אלא שלפעמים הבילויים עלולים להיות, מעט יקרים, וההורים - לא תמיד מוכנים לממן את מלוא ההוצאות. אז מה עושים במצב כזה? כתב פרוגי נותן לכם ארבע אפשרויות מקוריות להרוויח כסף בחופשה.

מכרו דברים ישנים

בחדר שלכם יש לא מעט דברים שאתם לא צריכים, ששווים הרבה מאוד כסף. זה הזמן לנקות ולארגן את החדר, ולחפש דברים שאתם כבר לא ממש צריכים כמו משחקי מחב ישנים או בושם שקיבלתם במתנה ולא ממש אהבתם.

כדי למצוא את הקונים לא תצטרכו להתאמץ יותר מידי - תוכלו למכור אותם לחברים, או להציע אותם למכירה באתרי יד שנייה, ובאפליקציות שונות לסמארטפונים.

הזמינו בזול ומכרו ביוקר

המחירים בארץ לא זולים במיוחד, ולעיתים תוכלו למצוא באתרים שונים באינטרנט את אותם מוצרים, במחיר זול הרבה יותר. חשבו מה אנשים רוצים לקנות - זה יכול להיות כל דברים - מגנים לאייפון, אביזרים למחשב ואפילו בגדים.

אחרי שחשבתם על צורך, התחילו לחפש אתר שממנו הכי זול להזמין, ואל תשכחו לשים לב שהמוצר יהיה גם איכותי. לאחר שקניתם את המוצרים, תוכלו למכור אותם במחיר גבוה יותר מזה ששילמתם עבורם. 

Dropshipping 

דרך נוספת להרוויח כסף, ללא הון התחלתי היא Dropshipping. מדובר בשירות שחלק מאתרי המכירה נותנים, באמצעותו אתם הופכים לסוכני מכירות של החברה. עליכם למכור פריטים שלא שייכים לכם לאנשים שונים, ובתמורה לכך אתם מקבלים אחוזים מהמכירה. 

גרף שמסביר את שיטת המכירה באמצעות DROP SHIPPING.
גרף שמסביר את שיטת המכירה באמצעות DROP SHIPPING.
צילום מסך

 

ידע זה כוח

אם יש לכם ידע בתכנות, בבניית אתרים או אפילו ידע בסיסי בהקמת דף בפייסבוק ובניהולו, יש לכם פוטנציאל להרוויח הרבה כסף. הרבה מאוד חברות קטנות, מבינות שבכדי לקדם את המוצר שלהן, הן צריכות להחזיק בדף פייסבוק ובאתר איטרנט, והן מחפשות מישהו חיצוני שיעשה את זה.

אם אתם יודעים להתעסק בתחומים האלו, אתם יכולים להתקשר לבעלי עסקים או אפילו להשאיר להם הודעה בפייסבוק, ולשאול אותם אם הם צריכים עזרה בניהול דף פייסבוק או האתר.

תגובות