התמכרות חדשה בפנימיית שטיינברג: הטור השבועי של שנאל .

התמכרות חדשה בפנימיית שטיינברג: הטור השבועי של שנאל

בזמן שרוב בני הנוער בישראל מכורים לקאנדי קראש או לפלאפי בירד, חברי קבוצת עמית, שהם שכבת יב' בפנימיה התמכרו למשהו קצת אחר: משחקי קופסה. בטור השבועי שלה, שנאל בן אבו מספרת על ההתמכרות החדשה שסחפה את התלמידים בפנימיה

שכבת יב' בפנימיית שטיינברג התמכרה לטרנד חדש.משחקי הקופסה, פרצו בסערה לחייהם של נערים בני 17-18 בפניימיה. השבועות האחרונים מלאים בחוסר מעש, תקופה בהחלט משעממת, קשה ומעיקה על כולנו, תקופת של חוסר לימודים ורביצה ממושכת ומשעממת בפנימייה. חניכי שכבת יב', החלו להנעים את זמנם במשחקי קופסה: "צופן דה וינצ'י", "המבוך","קטאן", "לוח פעולה", היו בין המשחקים שכבשו אל ליבה של קבוצת "עמית" וגם את רוב שעות היום שלה.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

המשחקים הקבועים מתרחשים באופן קבוע בסלון הקבוצה, שנמצא בקומה העליונה היכן שנמצאים חדרי הבנות, והוא מאובזר כמובן במגוון ספות שדאגנו להביא. זה מתחיל ככה, משחקי הקופסה מחכים על השולחן, ואז נשלחת הודעה בwhatsapp, בקבוצה שבה נמצאים כל חברי קבוצת "עמית", שהם חניכי שכבת יב' של הפנימייה.

ההודעה הקבועה בקבוצה היא: "משחק מישהו?" וכעבור מספר דקות מתקבצת בסלון קבוצה של חניכים המתחילים לשחק, לצחוק, להתווכח ולריב כמו ילדים קטנים הנתקלים לראשונה במשחק המונופול.המשחקים מנעימים את זמנם של רוב חברי הקבוצה שלא מצליחים להישאר אדישים ולא להיסחף למערבולת המשחקים הממכרים.

לדעתי שגרת המשחקים תורמת רבות לשגרת החיים של הקבוצה שלי, בתקופה שחלקנו שקועים בלימודים, חלקנו עובדים וחלקנו לא עושים משהו רציני, אנחנו מוצאים את הדרך להעביר את הזמן במשחקי קופסה.הדבר הנפלא הוא שאנחנו לא משחקים בטלפון שכל אחד משחק עם עצמו, אלא משחקים כולם ביחד, או יותר נכון - אחד נגד השני.

אני חושבת שהמשחקים האלה מאפשרים לנו לנצל את הזמן אחד עם השני בדרך שלא חשבנו עליה ולא תכננו, החוויות שנוצרות בשעות הקטנות בסלון סביב שולחן המשחקים בהחלט ממכרת וסוחפת את כל חברי הקבוצה.

המשחקים נותנים לנו את האפשרות להקדיש שעה, שעתיים ביום או אפילו לילות שלמים ומלאי חוויות וצחוקים, בשביל לשבת ולשחק עם החברים הכי טובים שלנו שאיתנו כל היום, לחזור קצת בזמן ולהרגיש כמו ילדים קטנים שלא דואגים ממבחנים באופק או מהצבא שבדרך הקרובה, ולא להיות שקועים בטלפונים או לבזבז את היום בשינה.

אז בהחלט מדובר בהתמכרות חדשה וקשה יותר מכל משחקי הסמארטפונים המשוכללים שהומצאו. מסתבר, המשחקים הישנים בהחלט הכי מרתקים! 

תגובות