אחד באפריל: כך תמתחו את החברים והמורים בבית הספר.

אחד באפריל: כך תמתחו את החברים והמורים בבית הספר

אחד באפריל שיחול מחר (ג׳), הוא הזדמנות למתוח את האנשים שאנחנו פחות אוהבים בסטייל: המורים בבית הספר, החברים וגם המזכירה. רשימת המתיחות הכי טובות

האחד באפריל ממש עוד מעט ואיתו כל המתיחות השוות. אז אם במשך השנים הדבר היחידי שעשיתם זה להודיע לאימא שאתם חולים, כתבנו מתן כרמי, החליט לשדרג לכם את אחד באפריל, ולהביא לכם רשימה של מתיחות שוות שאפשר לעשות בבית ספר לחברים, למורים, ולכל התלמידים בבית הספר.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

נתחיל בטרף הכי קרוב, החבר הכי טוב אחד שאנחנו מקווים שיקבל את המתיחה ברוח טובה:

"חזרה לילדות"

המתיחה דורשת מעט עבודה אבל הרבה אומץ. הולכים לאמא של אותו חבר ומבקשים תמונה שלו כשהוא היה קטן. לאחר מכן, מדפיסים אותה על פוסטר ענק ותולים בבית הספר. אפשר גם ללכת על הגרסה הפשוטה יותר: להדפיס את התמונה במספר עותקים ולחלק לכל החברים. אין ספק שאחרי המתיחה הזאת, תכירו אחד את השני יותר טוב. 

"זובור סטייל"

למתיחה הזאת צריך ציוד מיוחד: קמח, מים, ביצים וכל מה שנדבק לגוף. דמיינו את הסיטואציה: חבר שלכם יושב בכיתה ופתאום, בלי שום הכנה, באים ועושים לו זובור. רק תוודאו שיהיו לכם בשבילו בגדים להחלפה, כי זה לא כל כך נעים להיות מלא בקמח כל היום. 

"עשרה שקלים"

קח מטבע עשרה שקלים ותדביק אותו חזק לרצפה. הדבק את המובע במקום מרכזי, רצוי באמצע הכיתה או בדרך לקיוסק. לא תאמינו מה החברים שלכם יהיו מוכנים לעשות בשביל לנתן את המטבע מהרצפה. 

אחרי שהתחממנו במתיחות על החברים שלנו, נעבור לטרף תמים יותר, המזכירה:

"הסוף לתה, אני צריך אמבולנס"

המתיחה הזו קצת יותר מורכבת. היא מצריכה שיתוף פעולה עם חבר שהוא שחקן טוב, ויכול לביים שבירת רגל או כל סוג אחר של מכה שמצריכה אמבולנס. כך המזכירה לא תוכל לדחוף לו תה. רק תשתדלו להיות אמינים, ולא לצחוק באמצע.

ומכאן, לטרף שרובנו שונאים, או אוהבים וסתם רוצים לצחוק איתם ועליהם - המורים שלנו. הנה הדרך לצחוק עליהם אחד באפריל סטייל:

"תחיי האירוניה"

כל מה שצריך זה ללכת לסופר הקרוב לקנות לשונות של פרה ולשים למורה ללשון בתא. נראה אותה אומרת שאתם לא תלמידים מצטיינים.

"צער בעלי עכברים"

תקנו עכברים ופשוט שחררו אותם בחדר מורים. הפעולה מבהילה באותה מידה גם עם עכבי צעצוע. רק אל תשכחו לשים מצלמה נסתרת, כדי שיהיה תיעוד ואולי בעתיד תוכלו לראות גם את הציונים שלכם. 

ככל שהמתיחה גדולה יותר ככה היא יותר מצחיקה ובלתי נשכחת. הנה מתיחה שאפשר לעשות לכל בית הספר, גם לתלמידים וגם למורים:

"היום אחד באפריל?!"

כל מה שצריך למתיחה הפשוטה הזאת זה מלא דפים וטושים ובכניסה לבית הספר פשוט לרשום "הלימודים היום התבטלו". התלמידים כנראה יודו לכם, אבל המנהלת כנראה לא כל כך תאהב את הרעיון. אל תשכחו כמובן לתעד את כל המתיחות - כי הרי מה שווה פדיחה ללא תיעוד והוכחה?!

כמובן שכל הנאמר בכתבה, הוא בגדר הומור. אז תמתחו את החברים והמורים שלכם, אבל לא יותר מידי, ושיהיה לנו אחד באפריל שמח! 

תגובות