לקראת הבגרות במתמטיקה: הדרכים היצירתיות להעתיק. צילום: מוטי קמחי

לקראת הבגרות במתמטיקה: הדרכים היצירתיות להעתיק

נמאס לכם ללמוד למבחנים? אין לכם זמן ללמוד? רוצים את השיטה המהירה והמסוכנת להצליח בבחינה? לכבוד הבגרות במתמטיקה, הנה דוגמאות לשליפים שעומדים להעלות לכם את הציון

השקר הכי גדול של המורים שלכם מיד אחרי "לא איחרתי, התעכבתי" זה שהם בחיים לא העתיקו בבחינה, הרי להעתיק בבחינה זה חוקי לגמרי. כל עוד לא תופסים אותך. אז מה הם עשרת הטיפים להעתיק בבחינה בלי שיגלו אותך? הכנו בשבילכם רשימה ארוכה. תכינו דף ועט, אתם תבחנו על זה!

עוד במדור החדשות של פרוגי:

כתבה
שוב לא למדת והמבחן מחר - איך תתמודדו בתקופת הבגריות
הודיה דיבון, עדי בן חמו
עונת הבגרויות והמבחנים היא העונה הכי מפחידה של השנה, נכנסים ללחץ, לשאלות, בלאקוטים ובילבולים. אספנו בשבילכם שנים עשר טיפים להתמודד עם הלחץ הגדול

השפה הלא מובנת - אם אתם דוברי שפה זרה, שפה שהמורים אינם מכירים וגם לא אחד התלמידים המלשנים, תכתבו את החומר בנקודות על השולחן, במידה תתפסו? שהמורה תלך להוכיח מה כתוב שמה.

שיטת הקפוצ'ון - כל קפוצ'ון בית ספרי מתקפל באזור הריצ'רץ' כך שהפלאפון נכנס בצורה מעולה, במידה והמורה מתקרבת המכשיר מכוסה לחלוטין. 

מקדים את המאוחר - הכינו חומרים מדויקים של הבחינה כך שתחסכו זמן באיתור החומר. מונע בזבוז זמן.

שיטת הנעל - תקריבו את הנעל של החבר שיושב מולכם והולך להסתכן בשבילכם, תדביקו פתק עם דבק לסולייה שלו וכל מה שנותר לו הוא להרים טיפה את העקב והנה השליף המצוין. 

החבר מסתכן בשבילכם
החבר מסתכן בשבילכם © מיקי גלר
דעה
"כולנו רוצים להצליח, ולפעמים נדמה שזוהי הדרך היחידה"
ליאור אלונה גולדמן
למה תלמידים מעתיקים? ומה אפשר לעשות כדי למנוע את התופעה? כתבתנו, ליאור אלונה גולדמן מנסה לענות על השאלות האלו

שיטת הכובע ושיטת הקלמר - מאוד לא מומלצים כי די קל לתפוס אותם אבל מאוד קל להכין אותם, להכין פתק והלדביק אותו למצחייה של הכובע, לשים בתוך הקלמר.

מי רוצה להיות מליונר - אז אחרי שהשתמשתם בכל העזרות, טוב שיש חבר מהבית. צאו לשירותים ותתקשרו מהר לחבר שיגלה לכם את התשובה.

רוצים לעבור את הבגרויות? ספרו לנו מה אתם עושים במקום ללמוד!

המקעקע - השליף הידוע לכולם, הרגליים הידיים והבטן כולם מתאגדים למטרה אחת, שליף! תרשמו בכל מקום את החומר ותוודאו שאתם זוכרים איזה חומר נמצא על איזה רגל.

נייר טואלט או מבחן? - תכינו סיכומים ממש טובים, ולפני הבחינה תשימו אותם בשמר - דף ותכניסו לניאגרה בשירותים. הדפים לא יתרטבו ושום בוחן לא יחשוד בכם,רק תשתדלו לעשות את זה מהר ובשקט.

שיטת המקעקע
שיטת המקעקע © מיקי גלר

פתקים בקירות - הכיתה היא לא רק שולחן וכיסא, יש גם תקרה וקירות. תרשמו את השליפים על הקירות ועל התקרה ותתחילו לקרוא כל המבחן.

כמובן שהכתבה היא בגדר הומור, אל תפסיקו ללמוד למבחנים בסופו של דבר תהיו גאים בעצמכם שהוצאתם ציון טוב גם בלי לרמות. והכי חשוב - שיהיה לכם בהצלחה.

תגובות