תועד זורק כלבה: "ואם זה היה תינוק?" // טור דעה. צילום מסך

תועד זורק כלבה: "ואם זה היה תינוק?" // טור דעה

סרטון קשה עלה לרשת, ובו נראה נער משליך כלבה עיוורת מעבר לחומה. שירה טרץ מזועזעת מהסרטון. "איך בן אדם יכול להיות כל כך רשע? אין לנו את הזכות להחליט מי יחיה ומי ימות" // טור דעה

בשעות האחרונות ראיתי את הסרטון עם הכלבה העיוורת, שנזרקה מעל חומה על ידי איזה שהוא נער, כדי להצחיק את כל החברים שלו. כשראיתי את הסרטון בפעם הראשונה חשבתי שעובדים עלי. איך בן אדם יכול להיות כל כך רשע?

עוד במדור החדשות של פרוגי:

לזרוק כלבה, ועוד עיוורת, מעל חומה? במקרה הטוב הוא יכול לגרום לה לשיתוק ובמקרה הרע אפילו למוות. לזרוק יצור חיי בלי רחמים? אם זה היה תינוק זה היה אותו דבר?

מי החליט שהחיים של כלב שווים פחות מחיי אדם? זה שאנחנו יותר מתקדמים לא הופך אותנו לאלוהים ובטח שלא נותן לנו את הזכות להחליט מי יחיה ומי ימות וגם לא את הזכות לפגוע ביצורים חיים אחרים.

מזעזע
מזעזע © צילום מסך

ועוד דבר שעיצבן אותי לא פחות - החברים שלו מתגלגלים מצחוק ברקע כאילו מדובר במופע סטנדאפ. מה עובר עליכם? אתם רואים מישהו מתעלל בכלבה והמקסימום שעשיתם זה לזרוק לאותו הילד איזה קללה. לא יכולתם לעצור אותו? להגיד לו להפסיק? לשחרר את הכלבה? ראיתם שהוא רציני ולא עשיתם כלום כדי לעצור אותו - זה לא פחות נוראי בעיני.

אחרי שאותו הנער ראה שהסרטון גרם להרבה מהומה הוא הסיר אותו ובאותו הערב הוא העלה התנצלות, הסביר שהוא היה שיכור והודיע שיתנדב בצער בעלי חיים. נניח שהיה שיכור והוא עשה את זה בלי שליטה. אף אחד מהחברים שלו לא היה צלול מספיק כדי לעצור אותו? אני לא מאמינה שכולם שם שתו מספיק אלכוהול בשביל לצאת לגמרי מאיזון. ואני גם לא מאמינה שאם באותו הזמן היה עובר שם תינוק לדוגמה הם היו מעיפים אותו גם בגלל שהם שיכורים.

אם הם כן היו מספיק שיכורים אז אני מקווה שבפעם הבאה הם ילמדו לשתות הרבה פחות, ולא יזיק אם הם יחשבו על ההשלכות לפני שהם עושים משהו. בכל אופן אני לגמרי מזועזעת מההתנהגות הזאת ואני מקווה שהם ילמדו את הלקח ושכולם ידעו להיזהר.

תגובות